خبرهای داغ:

آیین غبارروبی مسجد جمکران توسط اصحاب رسانه برگزار شد

آیین غبارروبی مسجد مقدس جمکران، عصر پنجشنبه در آستانه نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج)، با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۲۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
 
به گزارش خبرگزای بسیج از قم، در این آیین علاوه بر اصحاب رسانه و هنرمندان سینما و تلویزیون از استان‌های تهران و قم، خادمان مسجد مقدس جمکران نیز در کنار برخی از مسئولان استانی و این مکان مقدس حضور داشتند.

قرائت مناجات‌نامه و مداحی توسط حاج عباس محمدی پور از خادمان مسجد مقدس جمکران زینت‌بخش این آیین معنوی بود.

استاد حوزه علمیه در این آیین گفت: دیدن حضرت امام زمان (عج) ممکن بوده، ولی شرایط دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد دارستانی با بیان اینکه شرط دیدن امام زمان (عج) تقوا، درستی، انسانیت و ایمان به خداست، تصریح کرد: راه رسیدن و دیدن امام عصر (عج) باز است و کسی مخالف دیدن ایشان نبوده، ولی شروطی مانند دوری از دروغ، بی بندوباری، بی حجابی و ... دارد.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه امام زمان (عج) امام تقوا، کرامت و بندگی است، افزود: باید اشتیاق داشته تا بتوانیم به معشوق برسیم و شوق زیارت انسان را به هدف رسیدن و درک حضور نزدیک می‌کند.
 
وی با اشاره به لیاقت مشرف شدن به محضر این امام همام توسط افراد مختلف، عنوان کرد: امام عصر (عج) مانند خورشید به مردم می‌تابد و همه را به سمت ظهور می‌کشاند، ولی باید با دوری از بدی اعمال، راه رسیدن به ایشان را هموار کنیم.
ارسال نظرات