خبرهای داغ:

اعتماد به جوانان عامل موفقیت کانون رسول اکرم (ص) شاهرود

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد رسول اکرم (ص) شاهرود اعتماد به جوانان و بهره مندی از ظرفیت و نشاط جوانی را عامل موفقیت این کانون دانست.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۹۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
اعتماد به جوانان عامل موفقیت کانون رسول اکرم (ص) شاهرودخلیل شعبانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به استعداد و خلاقیت‌های جوانان ایرانی با وجود روحیه انقلابی و نشاط دوران جوانی، بیان کرد: فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) به عهده جوانان مسجد سپرده شده است و سیاست اصلی کانون استفاده از ظرفیت جوانان مسجدی در انجام برنامه‌های مختلف می‌باشد.
مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد رسول اکرم (ص) شاهرود با اشاره به اینکه در جشنواره بزرگ خورشید آل یاسین ۶۰ داور جوان برای داوری مسابقات انتخاب شده بودند، تصریح کرد:این داوران در ۱۵۰ آموزشگاه شهرشاهرود وبسطام فعالیت داشته وبا مجوز از اداره آموزش و پرورش با دانش آموزان تمرین کرده و توانستند بزرگترین رویداد قرآنی را با حضور ۹ هزار شرکت کننده رقم بزنند.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری اردو‌های زیارتی و سیاحتی برای جوانان با هدف جذب به مسجد، اظهار کرد: این کانون همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان در نظر دارد برنامه سیاحتی و زیارتی سفر به مشهد مقدس را به عنوان هدیه و پاداش به داوران جوان برگزار کند.
شعبانی با بیان اینکه این سفر اثرات روحی و معنوی بسیار زیادی برروی جوانان خواهد داشت، افزود:از اثرات این سفر می‌توان به همکاری بیشتر جوانان با مسجد، ارتباط بهتر و بیشتر در بین جوانان، خودسازی، همدلی و اتحاد، انتخاب دوست و آشنایی و شناخت و تعاون و همکاری اشاره کرد.
وی افزود:یکی دیگر از اهداف این سفر در آستانه هفته جوان، آشنایی بیشتر با نیرو‌ها و استفاده از آن‌ها در امور فرهنگی و هنری و دینی و علمی و ورزشی و ایجاد فضای کار برای آن‌ها است.
مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد رسول اکرم (ص) تصریح کرد:مدیریت برگزاری این برنامه زیارتی و سیاحتی اعم از مسائل مربوط به سفر و یا مسائل فرهنگی حاشیه سفر بر عهده جوانان کانون بوده است.
شعبانی با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری مسجد رسول اکرم (ص) از قدیمی‌ترین کانون‌هایی است که فعالیت خودرا با عنوان کتابخانه اسلامی نهضت از منزل شروع کرده است، افزود: ۱۴ نفر از اعضای این کانون به درجه شهادت نائل شدند و بسیاری از افراد ومسولین در سطح شهر پرورش یافته این کانون هستند و کاظم جلالی، رییس مرکز پژوهش‌های اسلامی درمجلس نیز از کسانی بوده است که در این کانون فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای را انجام داده است و این عوامل باعث قوت قلب و پیشرفت و جزء بهترین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها