خبرهای داغ:
امام جمعه طبس:

محبوبیت مضاعف سپاه نزد مردم حاصل اقدام آمریکاست/ سپاه اولین ارگان مقابله با تروریست در منطقه است

امام جمعه طبس گفت: هر جایی که دشمن نسبت به آن واکنش منفی نشان می دهد یعنی از آن ضربه خورده است ، به همین خاطر دشمن از سپاه بدش می آید و یکی از دلایل آن این است که سپاه اولین ارگان مقابله با تروریست در منطقه است و در واقع سپاه مدافع ارزش ها و آرمان های انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۳۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه طبس در مراسم تأسیس سپاه ناحیه مقاوت بسیج سپاه طبس گفت : ما در قضیه تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا دیدیم که چگونه در صفوف مختلف ملت اتحاد ایجاد شد و محبوبیت بیش از پیش نسبت به سپاه شکل گرفت.

وی افزود : ما اگر میلیارد ها تومان هزینه می کردیم نمیتوانستیم محبوبیت کنونی سپاه را در جامعه ایجاد کنیم اما آمریکا با این اقدامش اتحاد و محبوبیت ایجاد کرد.

محمدی خاطر نشان کرد : رابطه سپاه و انقلاب رابطه تعاملی است ، روزی سپاه در عرصه های نظامی و روزی در عرصه های سازندگی و فرهنگی و ... وارد شده است تا از ارزش ها و آرمان های انقلاب دفاع کند.

امام جمعه طبس افزود : امروزه  این اقتداری که در نظام داریم هم پشتوانه مردمی دارد به خاطر وجود سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی تاکید کرد : ما امروزه در سطحی از قدرت و بازدارندگی هستیم که اگر اسرائیل روزی قصد زدن ایران در جنگ نظامی با هواپیما را داشته باشد ، قبل از این که در فرودگاه های خود بنشیند تمام اسرائیل را با خاک یکسان می کنیم.

محمدی گفت : محبوبیت و اقتدار و اخلاص سپاه تا جایی بوده و هست که امام (ره) گفت "ای کاش من هم یک پاسدار بودم" و این را بدانید که هر جایی که دشمن نسبت به آن واکنش منفی نشان می دهد یعنی از آن ضربه خورده است ، به همین خاطر دشمن از سپاه بدش می آید و یکی از دلایل آن این است که سپاه اولین ارگان مقابله با تروریست در منطقه است و در واقع سپاه مدافع ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها