خبرهای داغ:
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز:

ترامپ چهره واقعی آمریکا را به همه نشان داد

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: ترامپ چهره واقعی آمریکا را برای همه مشخص کرد و شیطان بزرگ بودن آمریکا را به اثبات رساند.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۷۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر چهار شنبه در گردهمایی نقش روحانیون درگام دوم انقلاب که در حسینه دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: عده‌ای بر مذاکره و ارتباط با آمریکا خوش بین بودند و ترامپ به بهترین نحو این خوش بینی‌ها را با پرده برداشتن از چهره واقعی آمریکا از بین برد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی پویا و در حال حرکت است و بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی از در حرکت بودن این جریان خبر می‌دهد و ۴۰ سال گذشته را با همه فراز و فرودهایش تازه گام اول این حرکت عظیم دانسته‌اند.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: در این بیانیه مقام معظم رهبری تبین کرده‌اند که قبل از انقلاب کجا بوده‌ایم، امروز به کجا رسیده‌ایم و در نهایت به کجا باید برویم.

وی افزود: قبل از انقلاب آمریکا و قبل از آن انگلیس اجازه نمی‌دادند که مردم ایران منفعتی از منابع و منابع ملی خود ببرند و در اواخر طاغوت و دهه ۵۰ فراموش نمی‌شود هنگامی که قیمت نفت بالا رفت و روزانه بیش از ۵ میلیون بشکه فروخته می‌شد بلافاصله با قراردادهای بزرگ نظامی و غیر نظامی این درآمدها سرریز در آمریکا می‌شد.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآور شد: با وجود این همه درآمد و ثروت وضعیت آب و برق و گاز و بهداشتی کشور بسیار بد بود به طوری که تقریباً همه پزشک‌هایی که در کشور بودند از هند و پاکستان و بنگلادش بود و این در حالیست که در سفر اخیر نخست وزیر پاکستان، عمران خان از ایران درخواست کرده است که با انتقال علم و تجربه و … به بهداشت پاکستان کمک کنیم.

وی افزود: امروز ایران در بحث شاخصه‌ی توسعه آب و برق در مناطق مختلف کشورش در بالاترین جایگاه بین کشورهای جهان و در کنار آمریکا قرار دارد.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: قبل از انقلاب کمترین میزان سواد در کشور وجود داشت اما امروز ایران پنجمین کشور به لحاظ دارا بودن دانشجوی مهندسی در جهان است.

وی افزود: به لحاظ فرهنگی نیز ایران در حال توسعه و قدرت گرفتنی بی مثال است و می‌بینیم که امروز از ۸۰ کشور جهان در جامعه المصطفی (ص) و ۵۰ کشور جهان در جامعه الزهرا (س) تحصیل می‌کنند و این توانایی فرهنگی است که ترامپ از آن می ترسد.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآور شد: امروز اگر ترامپ اینگونه از ایران عصبانی است به خاطر اینست که هزاران نفری که مسئول مطالعه ایران هستند آمارهای فزاینده و چشم گیر را به او ارائه می‌دهند.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: مهمترین بخش این بیانیه امید مردم و نگاه خوشبینانه به آینده است که کلید دار این مطلب روحانیون هستند.

ویدر پایان تاکید کرد: در سایه امید است که می‌توان از همه سختی‌ها عبور کرد و قرآن نوید داده است که با صبر و تقوی می‌توان به پیروزی در مقابل دشمنان دست یافت و البته دشمنان نیز به گفته خداوند زود تر از آنچه که فکر می‌کنیم مأیوس و نامید خواهند شد.

ارسال نظرات