استاندار مرکزی تأکید کرد

هدف دشمن از جنگ اقتصادی بدبين كردن مردم نسبت به نظام است/کارگران افسران عرصه جنگ اقتصادی هستند

آقازاده گفت: هدف تحریم دشمنان ملت ایران است و دشمنان با این کار می خواهند کارگران و در نهایت مردم را به نظام اسلامی بدبین کرده و با راه اندازی اعتراضات خیابانی شلوغی های امنیتی در کشور ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۱۳۱۷۵۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدعلی آقازاده  استاندار مرکزی در دیدار با جامعه کارگران استان مرکزی مراکز اقتصادی را نوک پیکان دشمنان در جنگ اقتصادی دانست و گفت: بخش بزرگی از مسائل و مشکلات امروز کارگران تحت تاثیر توطئه های اقتصادی دشمنان است؛ و همانگونه که در جنگ نظامی دشمن به کشور حمله می کند در جنگ اقتصادی هم دشمن به اقتصاد کشور هجوم برده است.

وی شرایط جنگ اقتصادی را از جنگ نظامی بدتر دانست و افزود: متأسفانه در یک سال گذشته، ارزش پولی کشور با توطئه های دشمنان پایین آمده و هدف آنها ضربه زدن به تولید ملی و اقتصاد کشور است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی فشار دشمنان بیشتر بر قشر کارگری است، بیان داشت: همه ایران امروز درگیر جنگ اقتصادی است و کارگرانی که حقوق های حددقلی دریافت می کنند در وضعیت بد معیشتی قرار گرفته اند.

آقازاده با اشاره به اینکه تحریم مختص دولت نیست، عنوان کرد: هدف تحریم دشمنان ملت ایران است و دشمنان با این کار می خواهند کارگران و در نهایت مردم را به نظام اسلامی بدبین کرده و با راه اندازی اعتراضات خیابانی شلوغی های امنیتی در کشور ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه امروز اوج حملات بی رحمانه دشمن روانه اقتصاد کشور شده است، گفت: تمام تلاش حاکمیت ایران این است که توطئه های دشمنان را خنثی کند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه در سال 97 بیشترین اقدامات لازم برای احیای واحدهای تولیدی انجام شده است، تأکید کرد: به خاطر وحدت و انسجامی که در بین مردم ایجاد شد، این اقدامات شکل گرفت و در صورت ادامه این همبستگی ها می توان فشارهای اقتصادی را کمتر کرد.

آقازاده تشکل های کارگری را پل ارتباطی بین کارفرما و دستگاه حکومتی و دولتی دانست و افزود: با اقدامات منسجم می توانیم حداقل از تعدیل نیرو در واحدهای صنعتی و تولیدی جلوگیری کنیم و نهادهای کارگری نقش خوبی در این راستا داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان خود بیشتر از تحریم ها متضرر خواهند شد، گفت: دشمن خیلی توان ندارد و اکنون در خود آمریکا هم با روش های قرون وسطایی از خود رئیس جمهور ایرادات تندی می گیرند.

استاندار مرکزی با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران ار سوی دولت آمریکا افزود: آمریکا خود پرورش دهنده تروریست در جهان است؛ اگر سپاه نبود امروز داعش در اقصی نقاط جهان نفوذ می کرد و دشمنان در راستای اهدافشان هر اقدامی انجام می دادند.

وی با بیان اینکه بیش از 400 میلیارد تومان از سرمایه های عربستان صعودی توسط دولت آمریکا هدر رفته است، گفت: جنگ اقتصادی طولانی نیست و به خاطر ضررهای زیاد دشمنان مقطع محدودی دارد.

آقازاده با اشاره به اینکه در سال گذشته یک میلیارد تومان صادرات انجام شده است، افزود: تحریم دشمنان یک فرصت است ولی برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده و سفره آنها را کوچکتر کرده است.

استاندار مرکزی وظیفه دولت را پشتیبانی و حمایت از مطالبات کارگران دانست و گفت: امروز ارزش جهاد و فداکاری کارگران بسیار ستودنی و بارزش است و چراکه آنان افسران جنگ اقتصادی هستند.

آقازاده با اشاره به اینکه مقاومت مردم ایران در برابر توطئه های دشمنان تبدیل به الگویی برتر برای دیگر کشورها شده است، خاطرنشان کرد: حتما راه های زیادی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد و ملت ایران می توانند موفقیت های خوبی در این شرایط کسب کنند.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات