خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه درمیان در یادواره سردار شهید سید فقر حسینی:

رفتار و منش شهدا چراغ راه جوانان و نسل جدید انقلاب است

کد خبر: ۹۱۳۴۴۵۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در یادواره سردار شهید سید فقر حسینی در روستای مناوند بخش قهستان گفت : رفتار و منش شهدا چراغ راه همگان خصوصا جوانان و نسل جدید انقلاب است.

وی عنوان داشت: عمل به وصیت نامه شهدا  می تواند آینده انقلاب و نظام را تضمین کند ، شهدا در وصیت نامه هایشان اطاعت از ولی فقیه و دفاع از نظام و انقلاب را متذکر شدند . مطالعه زندگینامه و وصیت نامه شهدا به جوانان بصیرت می دهد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع سبک زندگی در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و عدم رعایت سبک زندگی اسلامی را باعث بروز برخی مشکلات اجتماعی، فرهنگی و سلامت دانست و گفت: مقام معظم رهبری در سفری که چند سال قبل به خراسان شمالی داشتند چند سوال در مورد سبک زندگی بیان داشتند تک تک ما باید به این سوالات پاسخ دهیم و ببینیم در زندگی چقدر رعایت سبک زندگی اسلامی را داریم.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: همان گونه که در بیانیه گام دوم انقلاب سخنان مقام معظم رهبری بیشتر مخاطبش جوانان بودند امروز جوانان هستند که با درس از شهدا باید شانه زیر بار مسئولیت برده و آینده نظام و انقلاب را بسازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها