اقدامات ۲۴ ساعت گذشته دستگاه انتظامی استان مرکزی؛

کشف محموله قاچاق در دلیجان/کشف ۵ کیلوگرم هروئین در اراک/قتل همسر به علت اختلافات خانوادگی/کشف 15 تن برنج قاچاق در اراک

در ۲۴ ساعت گذشته به تلاش مامورین نیروی انتظامی استان مرکزی مجموعه ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۱۳۶۸۳۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛در ۲۴ ساعت گذشته به تلاش مامورین نیروی انتظامی استان مرکزی مجموعه ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.

کشف محموله چهار میلیارد ریالی قاچاق در دلیجان

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک محموله کفپوش قاچاق در عملیات پلیس در شهرستان دلیجان خبر داد.

وی در این خصوص افزود: در این عملیات پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن ۱۴ رول کفپوش مخصوص سالن های ورزشی فاقد مدارک گمرکی به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.

کشف ۵ کیلوگرم هروئین در عملیات دستگیری دو توزیع کننده گسترده مواد مخدر

 سرهنگ احمدرضا چگنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی: با مراقبت های نامحسوس ماموران پلیس در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک، شناسایی و در عملیاتی دستگیر شدند.

وی در این خصوص ادامه داد: در بازرسی از خودروی این افراد مقدار پنج کیلوگرم هروئین که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

قتل همسر به علت اختلافات خانوادگی

سرهنگ محمدعقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این خصوص گفت: شب نوزدهم اردیبهشت ماه گزارشی از انتقال خانمی به یکی از بیمارستان های شهر اراک به علت جراحات شدید به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و تیمی از ماموران انتظامی برای تحقیقات اولیه به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که این خانم در یک درگیری خانوادگی با همسرش،‌ دچار جراحت شده و در حال اغما است افزود: به علت شدت جراحات، فرد مصدوم پس از ساعتی در بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان خاطر نشان کرد: همسر این فرد دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد و بعد از معرفی به مرجع قضائی با صدور قرار قانونی به زندان انتقال یافت.

کشف ۳۰۰ کیلوگرم البسه زنانه قاچاق در شازند

فرمانده انتظامی شازند در این خصوص گفت: در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان ۳۰۰ کیلوگرم البته زنان از یک دستگاه خودرو سواری به ارزش حدود ۱۸۰ میلیون ریال کشف شد.

دستگیری ۲۱ نفر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر نیمورمحلات

 سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان محلات در این خصوص گفت:در  اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز در شهر نیم ور محلات ۲۱ نفر معتاد و سارق دستگیر شدند.

کشف ۱۵ تن برنج قاچاق و از یک انبار در اراک

 سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این خصوص گفت :در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان ۱۵ تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان اراک کشف شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات