مصداق واقعی ام المومنین، حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها هست

مراسم روز وفات حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها با سخنرانی حجت الاسلام انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر بوشهر در نمازخانه ناحیه مالک اشتر شهرستان بوشهر برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۳۸۴۲۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مراسم روز وفات حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها با سخنرانی حجت الاسلام انصاری در نمازخانه ناحیه بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام انصاری ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س) گفت: حضرت خدیجه یکی از چهار زن نمونه و برتر جهان است ،بانویی با وفا و بصیر که تمام دارائیهای خود را در راه اسلام هزینه کرد.

انصاری افزود: افتخار همسری حضرت خدیجه سلام الله علیها با رسول اکرم صل الله علیه و آله وسلم و انتخاب آن حضرت مبتنی بر بینش و بصیرت بود قرآن کریم از زنان پیامبر ، با عنوان ام المؤمنین یاد کرده است و مصداق واقعی ام المومنین، حضرت خدیجه است و اخیرا نیز کنگره ام المومنین خدیجه به ابتکار آیت الله مکارم شیرازی برای تبیین ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام آغاز به کار کرده است.

به شهادت تاریخ آمده است که ایشان بین زنان اولین کسی هستند که به خدا و رسول ایمان آوردند. وقبر شریف این بانو در قبرستان حجون در مکه مکرمه است.

ارسال نظرات