خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی :

گام دوم انقلاب ، خوراک فکری نسل جوان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت : در بیانیه گام دوم انقلاب 40 سال افتخار و قدرت در چند صفحه جمع شده و باید تمام نهادها و سازمانهای دولتی آن را به درستی تبیین کنند.
کد خبر: ۹۱۳۹۷۰۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه گردهمایی سیاسی که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه برگزار شد اظهار داشت : امروز دشمنان ما روی اقتصاد دست گذاشته اند در حالی که دوراندیشی و تیزبینی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از سالهای قبل مورد توجه بود اما برخی از مسئولین جدی نگرفتند . در بیانیه گام دوم انقلاب 40 سال افتخار و قدرت در چند صفحه جمع شده و باید تمام نهادها و سازمانهای دولتی آن را به درستی تبیین کنند.

 

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه نظام انقلابی آن گونه که رهبر انقلاب تشریح می کنند نه این است و نه آن  افزود: انقلاب اسلامی پس از نظام سازی به رکود و خموشی دچار نشده و نمی شود و میان جوشش انقلابی و نظم سیاسی و اجتماعی تضاد و ناسازگاری نمی بیند بلکه از نظریه نظام انقلابی تا ابد دفاع می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید دستاوردهای کشور را در طول 40 سال گذشته نادیده بگیریم بیان کرد: بار اصلی بیانیه گام دوم انقلاب بر دوش جوانان و نخبگان و دانشجویان جامعه اسلامی قرار دارد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه امروز نظام اسلامی در اوج عزت قرار دارد و در تمام معادلات جهانی تاثیر گذار است متذکر شد:  نظام ظلم در آمریکا در حال فروپاشی از درون است. سردمداران آمریکا از خیزشهایی که از درون این کشور در آینده شروع خواهد شد واهمه دارند.

 

 امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امروزه یکی از خطراتی که کشور ما را تهدید می‌کند مسائل داخلی است عنوان کرد: گروه هایی در ایران هستند که به مناسبت های اقتصادی ایران با غرب تاکید دارند و با آگاهی برای اینکه این کشور زمین گیر شود و با غرب و آمریکا در ارتباط باشد، تلاش می‌کنند.

 

حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: مردم ما می‌دانند که اینها جنگ اقتصادی و جنگ رسانه ای است همچنین مردم فهیم نیرنگ و حیله دشمن را فهمیده و با افرادی که قصد بر هم زدن نظام در جامعه را دارند همکاری نمی‌کنند بلکه به سخنان مقام معظم رهبری گوش داده و با لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان را نابود خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه جامعه ما در مسیر تحول و پیشرفت است، گفت: جامعه ما در تحول عظیم به سمت معنویت،حرکت به سمت جلو و پیشرفت های خوبی است.

 

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: یکی از پیشرفت های معنوی در کشور ما حضور چشمگیر جوانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، اعتکاف و نماز جماعت ها است لازم است دشمن ما بداند که بر خلاف همه برنامه ها و نقشه های شوم آنها روی مغز و فکر جوانان ما نه تنها پیروز نمی‌شود بلکه به لطف خدا هر روز شاهد پیشرفت معنوی جوانان هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها