خبرهای داغ:

قانون جامع خدمات ایثارگران در قم اجرا می‌شود

استاندار قم با مورد خطاب قرار دادن دستگاه‌های اجرایی استان گفت: برای خدمات‌رسانی بهتر به جامعه ایثارگری، دستگاه‌های اجرایی استان، حیطه وظایف خود در رابطه با قانون جامع خدمات ایثارگران را احصا کرده و در ارتباط با این قشر به بندبند آن عمل کنند.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۲۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: مشکلات جامعه ایثارگری و ترویج روحیه شهادت‌طلبی به‌صورت همزمان باید دنبال شود.

وی افزود: باید به‌صورت عملی نسبت به حل مشکلات جامعه ایثارگری اقدام کرده و دغدغه‌های اصلی این قشر فداکار توجه اساسی شود.

استاندار قم ادامه داد: داشتن روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری از برجستگی‌های اصلی ملت ایران است، در فرهنگ روابط بین‌الملل داشتن روحیه ایثارگری پشتوانه اصلی قدرت و امنیت یک کشور به‌حساب می‌آید و شایسته است که این روحیه را تا حد امکان تقویت کرد.

سرمست با اشاره به اهمیت ترویج روحیه ایثارگری و شهادت گفت: مهم‌تر از تمام مسائل مربوط به جامعه ایثارگری، ترویج فرهنگ شهادت در سطح جامعه است، با روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری می‌توان از تمام گردنه‌های پیش‌رو کشور عبور کرد.

وی با تأکید بر نقش سازنده ایثارگران گفت: از آنجایی که ایثارگران و جانبازان جان خود را در راه وطن فدا کرده‌اند خارج از تمام تعاریف حزبی و جناحی تعریف شده و دارای برش بیان و نفوذ کلام فراجناحی هستند.

استاندار قم اهمیت افزایش سرمایه‌های عمومی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: آن چیزی که در برابر تهدیدات خارجی دشمن بیشترین درصد اثربخشی و اثرگذاری را دارد، ملت در صحنه و هوشیار بوده که باید قدردان حضور همیشگی آن‌ها بود.

سرمست خاطرنشان کرد: یادواره خاطره شهدا و دفاع مقدس با برگزاری برنامه‌های مختلف و پیش‌بینی‌های لازم باید زنده نگه‌داشته شده و از فراموشی ارزش‌های دفاع مقدس جلوگیری کرد.

استاندار قم با مورد خطاب قرار دادن دستگاه‌های اجرایی استان گفت: برای خدمات‌رسانی بهتر به جامعه ایثارگری، دستگاه‌های اجرایی استان، حیطه وظایف خود در رابطه با قانون جامع خدمات ایثارگران را احصاء کرده و در ارتباط با این قشر به بندبند آن عمل کنند.

سرمست تأکید کرد: مطالبات و پیشنهادات جامعه ایثارگری قم باید در شورای هماهنگی امور ایثارگران استان بررسی و نسبت به برطرف کردن آن‌ها اقدامات لازم صورت بگیرد.
ارسال نظرات