خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی:

ولایتمدار واقعی به دنبال تحقق فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری است

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) تصریح کرد: ولایتمدار واقعی کسی است که حقیقتاً به دنبال تحقق فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۱۴۲۷۱۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی طی سخنانی در جمع عزاداران هیئت فاطمیون قم ضمن تسلیت شهادت مظلومانه امام علی (ع) اظهار داشت: ریشه بسیاری از مخالفت‌ها با امیرالمومنین (ع) در دوران خلافت ایشان، دنیاپرستی و زراندوزی و شهوت قدرت و پست و مقام دنیایی مخالفان حضرت بود.

وی افزود: دنیا محل امتحان است و ما همواره در معرض امتحان و فتنه هستیم تا عیار ایمان ما سنجیده شود و کسی که ادعای شیعه و محب بودن امام علی (ع) و اولاد طاهرین ایشان را می‌کند باید بکوشد که در این امتحان الهی، سربلند بیرون بیاید.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) همچنین در ادامه با تاکید بر لزوم ولایت مداری و بصیرت افزایی در مواجهه با فتنه‌های گوناگون گفت: در حال حاضر عده‌ای هر چند که نام مقام معظم رهبری را می‌برند، اما دنبال چیز دیگری هستند و حقیقتاً ولایتمدار نیستند و حال آن که ولایتمدار واقعی به دنبال تحقق منویات و مطالبات ایشان است و نه صرفاً دم زدن از ولایت.

وی بیان داشت: واقعیت این است که هر چه زمان می‌گذرد امتحان‌های مردم و جامعه ما سخت‌تر می‌شود و البته هیچ گاه نباید از یاد ببریم که با وجود همه سختی‌ها و مشکلات و آزمایش ها، دعا و عنایت حضرت، ولی عصر (عج) به عنوان صاحب اصلی این انقلاب، پشت و پناه همه ماست.
ارسال نظرات