خبرهای داغ:
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان:

باید با مدیریت مواد مخدر آسیب‌ها را به حداقل رساند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به اینکه باید مواد مخدر مدیریت شود که آسیب‌ها به حداقل برسد، گفت: 290 نقطه از مناطقی که رها بودند در کل استان شناسایی شد و با همکاری ارگان‌های مربوطه تعیین تکلیف شدند.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۱۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ هادی قزوینه در جلسه بررسی مشکلات پیاده‌راه خیابان اکباتان همدان اظهار داشت: در حوزه معتادین و خرده‌فروشان دیگر در این خیابان مشکلی وجود ندارد و رصد کاملی انجام می‌شود و هر لحظه هم که نیاز باشد در سریع‌ترین زمان حضور پیدا خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه باید مواد مخدر مدیریت شود که آسیب‌ها به حداقل برسد، عنوان کرد: 290 نقطه از مناطقی که رها بودند در کل استان شناسایی شد و با همکاری ارگان‌های مربوطه تعیین تکلیف شدند و نباید اجازه داد نقطه‌ای در همدان امنیت مردم را مخدوش کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان نیز با اشاره به دسترسی مردم و رفت و آمد کم در این خیابان گفت: مشاغل سنتی در اطراف پیاده راه وجود دارد که خود باعث کاهش درآمد شده و باید تغییر شغل‌‍هایی صورت گیرد و توریست را به خود جذب کند.
مهرداد نادری‌فر گفت: خود کسبه نیز با تیزبینی مشکلات را رصد می‌کنند و بارها شاهد بودیم که پیگیر مسائل بوده و با مسئولین در صحنه حضور پیدا می‌کردند.
وی ادامه داد: معتادان متهاجری وجود داشت که جلوه خوبی به شهر نداده بودند،ما کمپ ماده 16 را با گنجایشی حدود200 نفر افزایش دادیم و امروز وضعیت مطلوبی دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات