خبرهای داغ:
فرماندار گرگان:

نمی توانیم نظام و انقلاب را بدون سپاه تصور کنیم/ بیانیه گام دوم چراغ راه انقلاب است

حمیدی فرماندار گرگان در دیدار با فرمانده سپاه این شهرستان سپاه و بسیج را پیش قراول حرکتهای جهادی در جامعه خواند.
کد خبر: ۹۱۴۷۷۵۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان: مهندس محمد حمیدی فرماندار جدید شهرستان گرگان در دیدار با سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده سپاه این شهرستان اظهار کرد: سپاه و بسیج اهداف انقلاب را در متن جامعه حفظ میکند و در لباس‌های مختلف کار را پیش می‌برد و هیچ نهادی این جامعیت را مانند بسیج در گروه‌های مختلف سیاسی ندارد.
 
وی درادامه افزود: نمی‌توانیم نظام و انقلاب را بدون سپاه تصور کنیم و اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر معرفی این نهاد مقدس به عنوان گروه تروریستی بزرگترین اشتباه علیه ایران اسلامی بود.
 
حمیدی همچنین بیان کرد:ظرفیت سپاه وبسیج متعلق به همه جامعه است و خیلی‌ها این ظرفیت را نشناخته اند، بنده بافرماندهان سپاه جزء رفیق‌ترین‌ها بودیم واز اینکه با این نهاد مقدس همکاری داشته باشم هیچ ترسی ندارم.
 
فرماندار گرگان در ادامه اذعان کرد: سپاه وبسیج با حضور به موقع خود و همچنین عملکرد خوب خود در سیل نشان داد که پیش قراول حرکت‌های جهادی در جامعه است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلام گفت:بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه انقلاب اسلامی است و اهمیت کار بر روی جوانان و اقتصاد است.
 
حمیدی در پایان ابراز داشت: در مسائل فرهنگی اقتدار وجود ندارد وقائل به این هستم که یا تصمیم نباید بگیریم و یا اگر گرفته شود باید آن تصمیم به اجرا در بیاید، زیرا هرگونه توقف و عدم اجرای تصمیم بدتر از خود تصمیم است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها