خبرهای داغ:
آیت الله علما

توسعه زیر ساخت های کشاورزی از اصول مهم اقتصادی مقاومتی است

نماینده ولی فقیه وامام جمعه استان کرمانشاه اظهار داشت : مسئولان باید درزمینه سعه صدر وتلاش مضاعف داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۷۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
 

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما پیش از ظهر امروز در نشست با رئیس و جمعی از مسؤولان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه که به‌مناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین ارکان اجرای اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی است که این سازمان باید همچون گذشته در توسعه کشاورزی و بخش‌های تابعه جهادی عمل کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی از اصول مهم اقتصاد مقاومتی است که مسؤولان باید در این زمینه سعه‌صدر و تلاش مضاعف داشته باشند.

وی تصریح کرد: جهاد از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات فراوانی را به این کشور و نظام تقدیم کرده است و در زمان جنگ این نهاد انقلابی دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نظام و انقلاب دفاع کرده است و امروز نیز میدان فعالیت و جهادی برای این نهاد انقلابی بسیار وسیع است.

علما افزود: امروز این سازمان باید با توجه به جنگ بزرگ اقتصادی علیه کشور نهایت تلاش و مدیریت را برای رونق بخشی و توسعه کشاورزی بکار بگیرد و بتواند علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی  زمینه اشتغال جوانان را نیز فراهم کند.

وی گفت: استان کرمانشاه استان بسیار مستعد برای توسعه کشاورزی است و با وجود زمین‌های مستعد و آب فراوان باید توجه بیشتری برای توسعه این بخش در استان کرمانشاه بشود.

 

ارسال نظرات