خبرهای داغ:

آخرین روز کاری سردارامان اللهی در کرمانشاه

صبحگاه عمومی انتظامی استان کرمانشاه در حالی برگزارشد که سردار در پایان مسئولیتش در مسند فرماندهی از همکاران خود خداحافظی کرد.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۷۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
آخرین صبحگاه سردار «امان‌اللهی» در کرمانشاه/ قدم‌های خوبی برای امنیت این استان مرزی برداشته شده است

 

به گزارش خبرگزاری  بسیج از کرمانشاه، سردار امان‌اللهی در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه این آخرین صبحگاهی است که در جمع کارکنان پلیس کرمانشاه حضور دارد، اظهار داشت: در مدت زمانی که مسؤولیت خطیر حفظ نظم و امنیت این استان مرزی را برعهده داشتم با تلاش همه همکاران به توقیفات خوبی دست یافتیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این مدت با کمک و تلاش‌های مخلصانه تک‌تک کارکنان کادر و وظیفه انتظامی استان، امنیت خوبی در کرمانشاه برقرار و قدم‌های خوبی در این راستا برداشته شد به گونه‌ای که عموم شهروندان در مراجعات خود به این موضوع اذعان داشتند.

وی تصریح کرد: مردم شریف کرمانشاه این را بدانند هر خدمتی که صورت گرفت حاصل تلاش و مجاهدت تمام همکاران در نیروی انتظامی بود و بنده به عنوان فرمانده این مجموعه کمترین نقش را داشتم، در مقابل بیشترین قصور کاری را نیز متوجه خود می‌دانم.

امان‌اللهی با تاکید بر اینکه وی و دیگر کارکنان انتظامی این دیار هیچ هدفی جز خدمت‌گذاری صادقانه به مردم و ارتقای امنیت دنبال نمی‌کردند، افزود: امیدوارم مردم نجیب و قدرشناس کرمانشاه این خدمت را از ما قبول کنند.

وی تصریح کرد: کشف سریع جرائم رخ داده و برخورد قاطعانه با مجرمان در راستای امنیت‌آفرینی همواره از برنامه‌های اولویت دار پلیس کرمانشاه بود که خوشبختانه با تلاش‌های بی‌وقفه همکاران به توفیقات خوبی در این خصوص دست یافتیم.

امان‌اللهی یادآور شد: امروز خرسندم اعلام کنم کرمانشاه به اذعان بسیاری از افراد خارج از مجموعه انتظامی به یکی از امن‌ترین استان های کشور تبدیل شده و بسیاری از مهمانان و گردشگرانی که به این استان سفر کرده‌اند از وضعیت موجود رضایت داشتند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، توجه به کارکنان و پرسنل انتظامی و حفظ شان و منزلت آن‌ها را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار خود در استان ذکر کرد و گفت: همواره بر این اصل اعتقاد داشته‌ام که می‌توان با افزایش شان و مقام پرسنل، راندمان کاری آن‌ها را در راستای خدمت‌گذاری بهتر به مردم ارتقا بخشید.

وی گفت: در این مدت پنج ساله تلاش شد تا ویژگی‌های اخلاقی و دینداری را در خود و کارکنان انتظامی استان تقویت کنیم، چرا که این 2 ویژگی پایه و اصول همه کارها هستند و اگر کسی از این خصایص برخوردار نباشد به توفیقی دست نمی‌یابد.

امان‌اللهی در پایان با تقدیر از همراهی عموم مردم و مسؤولان با پلیس، از تک‌تک آن‌ها حلالیت طلبید و ابراز امیدواری کرد که سیر ارتقای امنیت در استان کرمانشاه همچنان تداوم یابد.

 

ارسال نظرات