دستگیری وکیل قلابی در اراک/ اخاذی 80 میلیون تومانی از مردم استان

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری وکیل قلابی با 12 فقره کلاهبرداری به مبلغ 800 میلیون ریال در عمليات مأموران پليس امنيت عمومی استان در اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۸۲۱۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی  از دستگیری وکیل قلابی با ۱۲ فقرهکلاهبرداری به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان در اراک خبر داد و گفت: در پی اعلام گزارش‌هایی از فعالیت‌های غیرقانونی فردی تحت عنوان وکیل دادگستری در سطح شهرستان اراک و اعلام گزارش‌هایی از کلاهبرداری‌های متعدد این فرد، بررسی تخصصی موضوع به پلیس امنیت عمومی استان ارجاع شد.

وی افزود: در مراحل تحقيقات تخصصي پليس، مشخص شد كه اين فرد با جعل عنوان وكيل، با شناسايي افراد داراي مشكل به روش هاي مختلف براي مرتفع كردن موانع كاريشان، مبالغي از آنان دريافت كرده و ديگر پاسخگوي مراجعه كنندگان خود نيست.

سپهوند ادامه داد: با پيگيري هاي شبانه روزي ماموران انتظامي، اين فرد شناسايي و اسناد و مداركي در خصوص كلاهبرداري هاي متعدد او از شهروندان اراكي به دست آمد.

اين مقام انتظامي اضافه كرد: سرانجام با مراقبت هاي نامحسوس پليس، متهم در مخفيگاهش شناسايي و دستگير و براي تكميل تحقيقات به يگان انتظامي انتقال شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعترافات فرد دستگير شده به ۱۲ فقره كلاهبرداري گفت:‌ اين فرد با جعل عنوان وكيل در حدود ۸۰۰ ميليون ريال كلاهبرداري كرده بود كه با توجه به اسناد و مدارك به دست آمده به مرجع قضائي معرفي و با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات