خبرهای داغ:
تولیت حرم حضرت معصومه (س):

قرارگاه ۱۹ دی به دنبال تحقق جایگاه شهر کریمه اهل‌بیت (ع) است

تولیت حرم حضرت معصومه (س)، هدف تشکیل قرارگاه ۱۹ دی را تحقق شأن و جایگاه اصلی شهر کریمه اهل‌بیت (ع) دانست و گفت: افرادی با نیت‌های مشخص می‌خواهند قم را از جایگاه و شأن اصلی آن دور نگه دارند، چراکه این شهر بر سراسر کشور و جهان تأثیرگذار است.
کد خبر: ۹۱۴۸۲۵۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی روز یکشنبه در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س)، با اشاره به جایگاه والای قم در کلام و روایات معصومین (ع) اظهار کرد: برخی نسبت به این جایگاه بی‌توجه بوده و به شأن این شهر مقدس نگاهی ندارند.

وی با بین اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به شهر کریمه اهل بیت (ع) است، اظهار داشت: چنین افرادی که به جایگاه قم بی توجه اند در حقیقت در حال بازی کردن در زمین دشمن هستند.

امام جمعه موقت قم گفت: ما به دنبال شناسایی جبهه‌های مختلف در شهر قم هستیم و در این راستا فعالیت‌های مورد نیاز را در میان دستگاه‌ها تقسیم‌بندی می‌کنیم تا تأثیرگذاری لازم را به دنبال داشته باشیم.

سعیدی ادامه داد: بهم ریختن وضعیت فرهنگی قم کاری ناگهانی نبوده که در کوتاه مدت انجام شود بلکه این وضعیت طی طولانی مدت رقم خورده است به همین علت انتظار داریم برنامه ریزی برای سامان‌بخشیدن به وضعیت این شهر نیز به شیوه ریشه‌ای، حساب‌شده و مطلوب دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی به دنبال مخدوش کردن چهره قم هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، متدینین و مراجع تقلید نگران وضعیت فعلی این شهر هستند و بار‌ها این نگرانی را ابراز کرده و مطالباتی داشته‌اند که جوانان در راستای تبعیت از این مطالبات رهبری آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.
ارسال نظرات