مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی خبر داد:

پیش بینی برگزاری 400 میز خدمت در استان مرکزی توسط بسیج کارمندان

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی از برگزاری 400 میز خدمت در سال جاری توسط سازمان بسیج کارمندان در سطح استان مرکزی خبر داد و گفت: همچنین با هماهنگی های انجام شده میزهای خدمت صنعتی در مراکز صنعتی استان نیز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۲۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

به گزارش  سرویس بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی در نشست تخصصی برگزاری میز خدمت بسیج کارمندان با اشاره به اینکه کارمندان بسیجی در دوران دفاع مقدس نقش موثری در دفاع از انقلاب اسلامی را عهده دار بودند گفت: امروز نیاز است کارمندان بسیجی ما برای تحقق دولت اسلامی تلاش بیشتری داشته باشند.

2308842_890.jpg (1280×720)

وی یکی از مأموریت های مهم سازمان بسیج کارمندان را تربیت نیروهای دلسوز و دغدغه مند در ادارات دانست و افزود: فرهنگ جهادی و خدمت رسانی بی منت توسط کارمندان بسیجی باید در کشور به عنوان یک فرهنگ غالب حاکم شود.

2308847_880.jpg (1280×720)

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی با بیان اینکه در سال جاری بسیج کارمندان طرح اعتلای میز خدمت را دنبال می کند افزود: میز خدمت یکی از اثر گذارترین و موثرترین طرح هایی است که با هدف خدمت بی منت به مردم توسط این سازمان انجام می شود.

2308843_260.jpg (1280×720)

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای حضور چهره به چهره در میان مردم بیان داشت: اجرای میزهای خدمت بسیج کارمندان نشاط و شادابی را در آحاد مختلف جامعه ایجاد می کند و می تواند توطئه های دشمنان برای نا امیدی مردم را خنثی کند.

سرهنگ عباسی با تأکید بر اینکه امسال سعی داریم بیش از 400 میز خدمت در سطح استان مرکزی برگزار کنیم گفت: با رویکرد مسجد محوری میزهای خدمت را به مناطق محروم و حاشیه نشین آورده ایم و همانگونه که در زمان قدیم مهمترین تصمیمات در مساجد اخذ میشد ما هم دنبال حل مشکلات مردم در مساجد هستیم.

2308845_372.jpg (1280×720)

وی با اشاره به اینکه در میزهای خدمت که در مساجد برگزار خواهند شد کلیه مصوبات توسط این سازمان و سایر نهادهای نظارتی نیز پیگیری خواهند شد گفت: مدیرانی که در این طرح شرکت می کنند نماینده تام الاختیار دستگاه های اجرائی هستند که باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند و در جهت رفع آنها تصمیم گیری کنند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی با بیان اینکه بسیج برای شرایط بحرانی کشور در میدان عمل آماده خدمت رسانی است افزود: نیاز است کارمندان و مدیران ادارات با فرهنگی بسیجی و جهادی گونه در این شرایط شنونده مشکلات مردم باشند و اقداماتی مهم و تأثیرگذار در جهت حل آنها بردارند.

2308844_193.jpg (1280×720)

وی از برگزاری میزهای خدمت صنعتی در مراکز مهم صنعتی استان مرکزی نیز خبر داد و گفت: با همکاری سایر اقشار بسیج و مراکز صنعتی استان در منطقه های مهمی چون اراک و ساوه میز خدمت صنعتی در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

سرهنگ عباسی هدف از برگزاری میزهای خدمت صنعتی را تحقق رونق تولید دانست و افزود: با توجه به انتخاب شعار سال مبنی بر رونق تولید بسیج کارمندان با برنامه های مدنظر در آینده ای نزدیک میزهای خدمت صنعتی را برگزار خواهد کرد.

2308846_907.jpg (1280×720)

 

ارسال نظرات