خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بیرجند:

اتحاد استکبار با منافقین داخلی عامل عقب ماندگی دنیای اسلام/ تفکر ضد انقلابی به زباله دان تاریخ اضافه می شود

امام جمعه موقت بیرجند گفت: آنچه امروز از بدبختی، انحطاط و عقب ماندگی گریبان گیر دنیای اسلام است به دلیل اتحاد دنیای استکبار با منافقین داخلی است که اسلام را منزوی کردند و استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی از کسانی که به ظاهر همراه انقلاب اما منافق بودند و به اسلام سکولار اعتقاد دارند بهره می برد.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۱۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمد مختاری امام جمعه موقت بیرجند  در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین(ع ) بیرجند اظهار داشت: باید برای بهبود حالمان، خودمان را تسلیم پروردگار کنیم زیرا دین و تفکر ناب توحیدی آمده تا ما انسان ها را خدایی و بهشتی کند.

وی با بیان اینکه اوج معرفت و آگاهی است که انسان اسلام  ناب توحیدی را درک و در آن جهت حرکت کند افزود: امام خمینی تفکر ناب توحیدی را زنده کرد و دشمنان را به وحشت انداخت و ما وظیفه داریم این تفکر را حمایت و حاکم بر جامعه کنیم.

مختاری بیان داشت: در برابر تفکر توحیدی در طول تاریخ  تفکر استکبارگر بوده که جاهلانه، متکبرانه و حسودانه در برابر این تفکر ایستاده و  خیال باطلش این بوده که عالم آفریدگاری ندارد، دین فقط در زندگی فردی ما دخالت دارد و نباید دین، قیامت، انبیا و آرمانها را در زندگی اجتماعی دخالت داد.

 امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: عده ای با این تفکر غلط دین را در پستوی خانه ها نگاه داشتند. در طول تاریخ این تفکر بوده و پیوسته طاغوت های زمان در برابر تفکر ناب توحیدی ایستادند و امروز که ۴۰ سال است آمریکا ، اسرائیل، آل سعود و ارتجاع منطقه  در برابر این تفکر ناب ایستاده اند اما پیروزی با این تفکر است و اکثریت جامعه طرفدار اسلام ناب و تفکر توحیدی هستند و در کشور ما نیز تفکر ناب توحیدی حکم فرماست.

 امام جمعه موقت بیرجند متذکر شد: تفکر استکباری تا وقتی تنها است مانند قیچی است که یک لبه دارد و پیوسته به دنبال پیدا کردن لبه دوم است که همچون قیچی عمل کند و تفکر توحیدی را از بین ببرد. از صدر اسلام چنین بوده و آن لبه دیگر تفکر نفاق و انتقاد است که در صدر اسلام  نیز پیروان دین خدا را با استفاده از کسانی که باور عمیقی به تفکر توحیدی در صحنه اجتماعی نداشتند زمین گیر کردند.

وی یادآور شد: آنچه امروز از بدبختی، انحطاط و عقب ماندگی گریبان گیر دنیای اسلام است به دلیل اتحاد دنیای استکبار با منافقین داخلی است که اسلام را منزوی کردند و استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی از کسانی که به ظاهر همراه انقلاب اما منافق بودند و به اسلام سکولار اعتقاد دارند بهره می برد.

مختاری افزود: کسانی با تفکر استکباری متحد شدند که اعتقاد دارند مذهبی بودن با زیر چکمه استکبار رفتن سازگار است  و کدخدایی آمریکا و اروپا را پذیرفتند. جبهه ملی، نهضت آزادی ، بنی صدر و مجاهدین خلق منافق بودند یا اعتقادات دینی داشتند اما اعتقاد به اسلام ناب انقلابی ، حسینی و ولایی نداشتند و دست به دست هم دادند و با تزویر و نفاق و خشونت خواستند تفکر انقلابی را شکست دهند.

مردم ما هویت استکبار را در طول تاریخ به خوبی شناخته اند

 وی تفاوت پیوند نامیمون تفکر استکباری با تفکر انتقادیون منافق را با جریانات صدر اسلام  در تجربه ۱۴۰۰ ساله  مردم ما دانست که هویت استکبار را در طول تاریخ به خوبی شناخته اند.

 امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه شهید بهشتی و 17هزار شهید ترور نتیجه اتحاد استکبار با جریان نفوذ و منافقین است گفت: مردم محکم در برابر این جریان ایستادند و کاملاً آگاه شدند که جریان نفاق وابسته با استکبار است و وحشیانه عمل می کند.  لذا در کشور صدا از همه مردم بلند شد که « حزب فقط حزب الله، رهبر فقط روح الله » امروز مردم ما ماهیت استکبار و جریانی که به اسلام ناب توحیدی، دشمن ستیز، ولایی و عملی باور ندارد را شناخته اند و فریاد امروز ملت ما این است « حزب فقط حزب علی، رهبر فقط  سید علی» .

وی با بیان اینکه دستاوردهای 40ساله انقلاب اسلامی حاصل تلاش مجاهدین، شهدا و علماست که راه را برای ما باز کردند متذکر شد: با از دست دادن این نیروهای زبده، عالم و انقلابی در سالهای اول انقلاب، دولت به نیروهای درجه دو و سه رسید.

 مختاری افزود: امروز استکبار هرگز به طور مستقیم قدرت ضربه زدن به ما و جرأت اجرای جنگ بر علیه ایران را ندارند بنابراین تحریم های ظالمانه و فشار ایجاد می کند اما اگر دولت انقلابی و مردم در کنار دولت مقاومت کنند بر این توطئه دشمن فایق می آییم.

وی اظهار کرد: ما همواره از جریان لبه دوم قیچی که با استکبار همدستی می کند ضربه می خوریم و عامل انحراف از تفکر ناب توحیدی و حسینی و القا کننده این است که ما مظلوم پناه نباشیم و تحت سلطه باشیم.

وی تصریح کرد: بدنه اصلاح طلب و اصولگرا متدین و باورمند هستند اما جریانی که در دوم خرداد ۷۶ به نام اصلاحات، برخی به آمریکا و انگلیس پناه آوردند به دنبال اصلاح نه به معنی اصلاح زندگی مردم، مبارزه با فساد و ناهنجاری ها بلکه اصلاح در تفکر بودند.

 امام جمعه موقت بیرجند متذکر شد: انقلابی، ظالم ستیز، مظلوم پناه و ولایی بودن  ضمانت دینی جامعه اصلاحات است که اصلاح زندگی مردم را از ملزومات انقلاب اسلامی قرار بدهند اما نه تنها تحقق پیدا نکرد بلکه وضع زندگی مردم بدتر شد.

وی با بیان اینکه مدیران و بدنه اصلاحات از تفکر منافقین نفوذی اطلاع نداشتند و مورد فریب قرار گرفتند گفت: آنان پشت سر کسانی که تفکر ناب توحیدی ندارند حرکت کردند تا انقلاب اسلامی نظام سلطه را بپذیرد و اسلام منزوی شود.

مختاری با بیان اینکه جریان نفوذی به دنبال سکولاریسم هستند، با اسلام انقلابی و ولایت فقیه میانه ای ندارند ادامه داد: از این رهبران و تفکرات فاصله بگیرید و همانطور که تفکر ضد انقلابی در دهه ۶۰ به تباهی کشیده شد امروز نیز تفکر  ضد انقلابی  و ضد ولایی به زباله دان تاریخ اضافه می شود.

وی تأکید کرد: بدور از سیاست بازی و جناح گرایی، اسلام انقلابی، توحیدی و ولایی را حمایت کنیم و دنبال هدایت، عدالت و خدمت به مردم باشیم چون زندگی اجتماعی و سیاسی ما با دین عجین شده است.

 وی اضافه کرد: همه متحد، پشت اسلام حرکت کنیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم و برای اینکه اسلام ناب انقلابی در جامعه حکم فرما شود و زندگی ما بر محور توحید شکل بگیرد مسئولینی با تفکر ناب امام(ره) و از رهروان راه امام(ره) انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها