خبرهای داغ:

دومین همایش عفاف و حجاب استان قم برگزار شد

دومین همایش عفاف و حجاب استان قم (ویژه خواهران) با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۸۰۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دومین همایش عفاف و حجاب استان قم (ویژه خواهران) پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، حجت‌الاسلام روستا آزاد معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی و جمع کثیری از خواهران برگزار شد.

در این مراسم مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم اظهار داشت: اگر جلساتی در ارتباط با عفاف و حجاب گرفته می‌شود دلیلش این است که در این عرصه از تمام خواهران محجبه انتظاراتی داریم که باید مورد توجه قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روحانی خواهران کانون‌های فرهنگی را پیاده‌نظام عرصه عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: انتظار ما این است که بعد از این جلسات هر کاری که در توان هر یک از ما است انجام گیرد تا دست خواهران محجبه پر باشد.

وی با تأکید برجذب افراد غیرمحجبه با شیوه‌های نوین ابراز کرد: مقام معظم رهبری فرمود: ه‌اند اگر کسی که حجاب خوبی نداشت را هم در کانون‌های فرهنگی جذب کنید و روی آن‌ها کار فرهنگی انجام دهید.

در ادامه اکبری کارشناس و مبلغ حوزه عفاف و حجاب به دلایل مبارزه غرب با عفاف و حجاب پرداخت و اظهار داشت: حجابی که ما داریم نماد اسلام بوده و در صورت عمل درست و رعایت صحیح عفاف و حجاب در جامعه می‌توان آن را در دنیا ترویج کرد.

حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نیز در این همایش با بیان ویژگی‌های مسلمانان و مؤمنان واقعی گفت: استکبار جهانی و جبهه معاند انقلاب و اسلام برای ترویج بی‌بندوباری و بی‌حجابی در حال سرمایه‌گذاری است، این‌ها نشانگر آن بوده که جبهه استکبار علاوه بر مبارزه فرهنگی در درون خودش نفی سلطه کفار را رقم می‌زند و عامل عصبانیت کفار است.
ارسال نظرات