بسیجی برجسته علوم رسانه ای استان مرکزی تأکید کرد:

تقویت مشارکت مردم در طرح جهاد همبستگی ملی ضرورتی مهم برای رسانه هاست

یک بسیجی نخبه استان مرکزی گفت: طرح با شعار «هر مسجد یک خانه» و «هر کاسب یک قلم کالای اساسی» با شعار مسجد محوری را مهمترین برنامه راهبردی در بازسازی مناطق سیل زده است.
کد خبر: ۹۱۵۳۸۲۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

احمد محبی بسیجی برجسته استان مرکزی و کارشناس علوم رسانه ای در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اینکه کمک های مردمی و گروه های جهادی در سیل بهاری کشور را از وضعیت بحران نجات داد گفت: مشارکت مردم در خدمت رسانی به مناطق سیل زده و حضور نیروهای جهادی در کنار مردم یک اتفاق بی نظیر بود که نشان از فرهنگ عمیق ایران اسلامی است.

وی در خصوص بازسازی مناطق سیل زده بیان داشت: امروز مناطق سیل زده نیازمند شتاب بخشی در امر بازسازی و تعمیرات ساختمان ها هستند و برای تحقق این موضوع باید همه دستگاه ها و مردم پای کار بیایند و نیازمند این هستیم گستره سطح آمادگی در کشور را بالا ببریم.

بسیجی برجسته استان مرکزی طرح جهاد همبستگی با شعار مسجد محوری را مهمترین برنامه راهبردی در بازسازی مناطق سیل زده دانست و گفت: این طرح با شعار «هر مسجد یک خانه» و «هر کاسب یک قلم کالای اساسی» با استفاده از ظرفیت گسترده بسیج کارآمدی نظام اسلامی را به اثبات خواهد رساند.

وی با تأکید بر اینکه طرح جهاد همبستگی تجلی اراده ملت ایران است افزود: ملت ایران در طول چهل سال انقلاب اسلامی نشان داده اند در خدمت به هم وطنان خود پیشتاز هستند و این نشان از تعالیم دینی و تفکر انقلابی آنهاست که تاکنون دشمن نتوانسته ذره ای به آنها آسیب بزند.

این کارشناس برجسته رسانه همدلی ملت ایران در صحنه های مختلف را مهمترین سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: این ایثار و فداکاری های ملت در سیل بهاری انسان را یاد فرهنگ ازخودگذشتگی و شهادت رزمندگان دفاع مقدس می اندازد و ملت ایران امروز فرهنگ دفاع مقدس را سرمشق خود قرار داده است.

محبی در پایان خاطر نشان کرد: رسانه ها باید در بیان مشکلات مردم و ارائه راهکارهای داخلی بیشتر تلاش داشته باشند و نباید اجازه دهند دشمنان با جنگ رسانه ای به تخریب ارزش ها بپردازد و امروز پرداختن رسانه های برای تقویت طرح جهاد همبستگی ملی یک ضرورت مهم محسوب می شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات