۱۵ راهکار خانگی برای رفع سکسکه که معجزه می‌کند

کندر طبیعت گرم و خشکی دارد و موجب تقویت حافظه و رفع فراموشی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۶۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

به گزارشخبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  در این گزارش جدیدترین دانستنی‌های روز پزشکی که هر روز با آن سر و کار دارید را دنبال می‌کنیم.

 تاثیر فیبروم‌های رحمی بر بارداری

فیبروم رحمی به ندرت باعث ناباروری اولیه می‌شود، اما می‌تواند باعث سقط جنین شود و این هم به دلیل لانه‌گزینی نامناسب جفت در حاشیه یا روی لیومیوم است؛ اغلب خانم‌هایی که لیومیوم دارند در بارداری مشکل خاصی برایشان به وجود نمی‌آید، ولی  زایمان زودرس در این گروه از مادران باردار دور از انتظار نیست و گاهی نیز به دلیل بزرگ بودن لیومیوم و قرارگیری نامناسب جنین داخل رحم ممکن است جنین دچار محدودیت رشدی شود.

////

 خواص کندر برای بدن

کندر صمغ درخت خارداری است که برگ و تخم آن شبیه تخم مورد و مایل به تلخی است که در تیرماه صمغ آن را می‌گیرند، قوت آن تا بیست سال باقی می‌ماند، علامت صمغ خالص این است که زود آتش می‌گیرد در حالیکه بدل آن یعنی صمغ عربی آتش نمی‌گیرد، کندر طبیعت گرم و خشکی دارد و موجب تقویت حافظه و رفع فراموشی می‌شود؛ کندر قند و چربی خون را کاهش می‌دهد و از کبد محافظت می‌کند، مصرف کندر موجب پیشگیری از بروز سرطان می‌شود و اثرات ضد سرطانی قدرتمندی دارد؛ مصرف کندر برای بهبود بلع در کودکان و بهبود تنفس موثر است.

////

ورزش کردن در ساعات مختلف روز اثرات متفاوتی دارد!

ورزش صبحگاهی، برنامه‌های ژنی در سلول‌های ماهیچه‌ای را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این سلول‌های ماهیچه‌ای را مؤثرتر کرده و قادر می‌سازد که قند و چربی بیشتری بسوزانند؛ بنابراین این نوع ورزش کردن برای افراد مبتلا به اضافه وزن و دیابت نوع ۲ مفیدتر است, ورزش عصرگاهی هم مصرف انرژی در سراسر بدن را برای مدت زمانی طولانی، افزایش می‌دهد.

۱۵ راهکار خانگی برای رفع سکسکه که معجزه می‌کند/ زایمان زودرس به سراغ کدام زنان باردار می‌رود؟/ کندر بخورید تا مغز متفکر شوید

 

 روش‌های درمانی سکسکه

برای درمان سکسکه روش‌های زیر را به کار ببرید؛ نگه داشتن نفس و شمردن به آرامی از ۱ تا ۱۰، نفس کشیدن داخل یک کیسه کاغذی برای مدتی کوتاه،  نوشیدن سریع یک لیوان آب سرد، خوردن یک قاشق شکر یا عسل یا قرار دادن آن در انتهای زبان، بالا کشیدن زانو‌ها به درون سینه، بیرون کشیدن ناگهانی و شدید زبان، گاز زدن یک تکه لیموترش،  غرغره آب یخ، ماساژ انتهای گلو، خوردن یک قاشق سرکه،  نوشیدن آب به حالت درازکشیده و خوردن از سمت مقابل لیوان،  قرار دادن انگشت در دهان،  تکان تند و شدید به زبان ، زبان کوچک را به کمک یک قاشق بلند کنید و یک تکه نان خشک را بجوید و سپس ببلعید.

////

تاثیر استرس در بارداری

اثرات تنش یا استرس بر سلامت بسیار زیاد است؛ در افراد غیر حامله استرسِ زیاد می‌تواند سبب بیماری‌های قلبی و افزایش فشار خون شود؛ در زمان بارداری علاوه بر افزایش فشار خون و بیماری‌های قلبی، احتمال بروز زایمان زودرس هم بیشتر می‌شود که به معنی اتمام حاملگی پیش از هفته سی و هفتم است. در حد ممکن در طول بارداری آرامش خود را حفظ کنید.

////

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات