مسابقات جودو قهرمانی نونهالان و نوجوانان استان مرکزی با شناخت نفرات برتر پایان یافت

مسابقات جودو قهرمانی نونهالان و نوجوانان استان مرکزی به منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر در اراک پایان یافت.
کد خبر: ۹۱۵۵۵۸۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، مسابقات جودو قهرمانی نونهالان و نوجوانان استان مرکزی به منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر در اراک پایان یافت.

این مسابقات در رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار و در بخش نونهالان آقایان احمدرضا کشاورزیان از اراک، صدقیان از شازند، درودگر، امیرحسین فلاح، مهدی زاده از اراک، اسد حسام و زمانی هر دو از ساوه، حسین فراهانی، معصومی‌نژاد و خسروی از اراک، حسین مقبول و مریخی از ساوه مقام های اول را بدست آوردند.

در این رقابت ها و در بخش نوجوانان آقایان صمدیان، اکرمیه، قاسمی از اراک، صدقیان از شازند، الله کرمی از ساوه، رضا احمدی و پیام خوش دامن از اراک، اسدی از ساوه و حسین قربانی از اراک عناوین نخست را کسب کردند.

در رده‌بندی تیمی بخش نونهالان ، تیم اراک با کسب ۷ طلا، ۸ نقره و ۵ برنز اول ، تیم ساوه با چهار طلا، دو نقره و ۴ برنز دوم و شازند هم با یک طلا سوم را بدست آورند.

در رده بندی تیمی بخش نوجوانان تیم اراک با کسب ۶ طلا، ۵ نقره و ۶ برنز عنوان نخست را کسب کرد و تیم های ساوه با دو طلا، ۳ نقره و ۵ برنز و شازند با یک طلا و یک برنز در مکان های دوم و سوم ایستادند.

براساس اعلام فدراسیون ، نفرات برتر به اردو تیم‌های نونهالان و نوجوانان استان جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشوری که به میزبانی یکی از استان‌ها برگزار خواهد شد ، دعوت می شوند.

شایان ذکر است، این رقابتها با شرکت ۱۵۰ ورزشکار از شهرستان های اراک، ساوه، شازند و محلات و حضور 10 داور و با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت‌های کشوری در سالن دوهزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار گردید.

ارسال نظرات