خبرهای داغ:
فرماندار گرگان:

حجاب یک ارزش اسلامی و انسانی است

حمیدی فرماندار گرگان در مراسم تجلیل از بانوان محجبه ادارات و اصناف شهرستان گرگان تاکید کرد که نباید بگذاریم ارزشی همانند حجاب در جامعه ما از بین برود.
کد خبر: ۹۱۵۶۴۸۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان: مهندس محمد حمیدی فرماندار  شهرستان گرگان در مراسم تجلیل از یکصد بانوی محجبه ادارت و اصناف شهرستان گرگان که به همت بسیج ادارات سپاه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب ارزش هاست و حجاب یک ارزش اسلامی و انسانی است.
وی درادامه به نقش‌های متفاوت سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران پاسداری از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی را انجام می‌دهد و در یک زمان پهپاد آمریکائی را ساقط می‌کند، در زمانی دیگر مقر‌های کومله و دموکرات را بمباران و در زمانی مدافع حرم و امروز مدافع حجاب میشود که البته این وظیفه همه ماست.
حمیدی همچنین اذعان کرد: برای ارزش‌هایی همانند حجاب خون داده شده است و نباید گذاشت تا این ارزش‌ها از بین برود بلکه برای حفظ این ارزش‌ها باید زبان حفظ ارزش را نیز بدانیم.
فرماندار گرگان خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب دشمن درصدد این بوده است که به انقلاب ضربه بزند و محور‌های مختلفی از جمله سست کردن پایه‌های استحکام خانواده را در ایران اسلامی مورد هدف قرار داده است.
وی با بیان اینکه هم باید معزل حجاب را مدیریت کنیم و هم در برابر تحریم‌های اقتصادی دشمن آرامش جامعه را حفظ کنیم گفت:دشمن با تحریم‌های نابرابر و فشار اقتصادی بدنبال این است که مردم را در برابر نظام و دولت قرار بدهد، زیرا از گزینه نظامی ناامید است، چون پاسخ‌های محکمی را دریافت کرده است لذا بدنبال این است که جامعه را ملتهب و نا آرام کند و از هر حربه‌ای استفاده میکند و باید ما در سالی که منجر به انتخابات مجلس می‌شود ضمن اینکه باید معزل حجاب را مدیریت میکنیم آرامش جامعه را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنیم.
فرماندار در پایان خطاب به بانوان محجبه گرگان گفت: جوانان ما تحت تاثیر فضای مخرب مجازی هستند که دشمنان ما طراحی کرده اند لذا دراین حوزه خواهران محجبه فرماندهان این جنگ هستند و باید کمک کنند و وظیفه همه ماست که در برابر معزل اجتماعی بد حجابی دست به کار شویم، البته نمی‌توانیم مجبور کنیم، اما خطوط قرمزی نیز وجود دارد که باید جوانان عزیز مان را آگاه و مطلع کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها