معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد :

برگزاری مسابقات اسکواش قهرمانی پسران کشور به میزبان اراک

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزای مسابقات اسکواش قهرمانی پسران کشور که از 27 تا 29 تیرماه 98 به میزبان اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۶۷۷۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

یحیی زاهدی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی اسکواش پسران کشور رده سنی کمتر از ۱۷ و ۱۹ سال با شرکت ۹۰ ورزشکار از استان های کشور به میزبانی هیأت اسکواش استان مرکزی از روز (پنجشنبه) 27 تیرماه در اراک آغاز می شود.

وی افزود : سه ورزشکار استان مرکزی در رده سنی کمتر از ۱۷ و سه ورزشکار نیز در رده سنی کمتر از ۱۹ سال در این مسابقات حضور دارند که این مسابقات به مدت دو روز در سالن اختصاصی اسکواش زنده یاد علی روغنی ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک به روش تک حذفی پیگیری می‌شود.

زاهدی خاطرنشان کرد : منتخبین این پیکارها به اردوهای تیم ملی فراخوانده می‌شوند و مریم کیشانی و رامین مجیدی از استان مرکزی به عنوان داور این مسابقات حضور دارند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت : با شرایط موجود در ورزش اسکواش استان مسابقات   کشوری در رده های مختلف و مسابقات بین المللی جام امیر کبیر در اراک  برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار