دوره آموزش خبرنویسی و عکاسی خبری برگزار شد

کارگاه آموزش مقدماتی خبرنویسی و عکاسی به مدت یک روز و به میزبانی دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خاتم الانبیا عسلویه در روستای شیرینو برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۱۷۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

دوره آموزش خبرنویسی و عکاسی خبری برگزار شد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: کارگاه آموزش مقدماتی خبرنویسی و عکاسی به مدت یک روز و به میزبانی دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت خاتم الانبیا عسلویه با هدف شناسایی ، جذب و سازماندهی خبرنگاران افتخاری بسیج در تاریخ بیست و چهارم تیر ماه برگزار شد. شرکت کنندگان   از نواحی جنوبی استان (عسلویه، جم، کنگان و دیر) با اصول مقدماتی عکاسی خبری و خبر نویسی در این دوره آشنا شدند.


سرهنگ بحرانی افزود: در کارگاه خبرنویسی مباحثی از قبیل معرفی اجزای مختلف یک خبر، نحوه پیاده‌سازی خبر و مبانی اصول خبرنویسی  و همچنین در کارگاه آموزش عکاس خبری مباحثی همچون نحوه صحیح کادربندی، اصلاح  رنگ و اصول عکاسی خبری آموزش داده شد.
 
 

سرهنگ بحرانی ادامه داد: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و نظامی با آموزش علاقه‌مندان به حوزه خبر ، زمینه لازم جهت پوشش خبری برنامه‌های سپاه و بسیج و انعکاس آن در جامعه فراهم می‌شود. همچنین دوره‌ای جهت علاقه‌مندان به عرصه خبرنویسی که در نواحی شمالی و مرکزی استان فعالیت دارند در مرداد ماه برگزار خواهد شد.
 
دوره آموزش خبرنویسی و عکاسی خبری برگزار شد
 
پایان خبر/

 

ارسال نظرات