خبرهای داغ:

سپاه 280واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امدادمی سازد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به تعهد ساخت 280واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان اشاره کرد وگفت تمام واحد ها تا زمستان امسال ساخته وتکمیل می شود.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۴۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرداربهمن ریحانی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح 60 واحد مسکونی ساخته شده با مشارکت سپاه نبی اکرم(ص) و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در بخش‌هایی از این استان، اظهار داشت: افتخار ما قدم برداشتن برای مناطق محروم است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه محرومیت‌زدایی جزو اولویت‌های سپاه است، افزود: تاکنون سپاه نبی‌اکرم (ص) 94 میلیارد تومان در راستای محرومیت‌زدایی هزینه کرده است.

وی ادامه داد: قرارگاه نجف اقدامات بسیار مثبتی در منطقه اورامانات انجام داده است و یک‌هزار پروژه با هزینه 15 میلیارد تومان انجام داده است.

به گفته ریحانی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نبی‌اکرم (ص) نیز 10 میلیارد تومان صرف محرومیت‌زدایی در پنج دهستان در منطقه اورامانات کرده است.

این فرمانده ارشد سپاه در استان کرمانشاه با یادآوری قرارداد فی‌مابین سپاه نبی‌اکرم (ص) و کمیته امداد در راستای ساخت و تکمیل 280 واحد مسکن برای مددجویان این نهاد پوششی، اعلام کرد: امروز 60 واحد افتتاح شد و تا زمستان تمامی واحدهای باقی‌مانده نیز تکمیل خواهند شد.

ارسال نظرات