خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج):

برپایی حق در یک جامعه نیازمند تحقق مبانی قرآن کریم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) گفت: : برای برپایی حق در جامعه نیاز به یک نقشه راه داریم و این نقشه راه در تحقق یک جامعه اسلامی بر مبنای قرآن کریم است.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۳۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام و المسلمین رحمت‌اله صادقی در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان با اشاره به ویژگی‌های مدیران در جامعه اسلامی اظهار داشت: مدیر انقلابی باید ویژگی‌های مانند شتاب‌زدگی، لجبازی، خودبزرگ‌بینی و تنبلی را از خود دور کند و ویژگی‌هایی از قبیل صرفه‌جویی در بیت‌المال، حسن تدبیر و استفاده از تجربیات دیگران را در خود تقویت کند.

وی تصریح کرد: برای برپایی حق در جامعه نیاز به یک نقشه راه داریم و این نقشه راه در تحقق یک جامعه اسلامی بر مبنای قرآن کریم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) با تشبیه جامعه اسلامی به یک ساختمان گفت: انبیا و جانشینان آن‌ها نقش معمار این ساختمان را ایفا می‌کنند که با هماهنگی و هدایت سایر مجریان ساخت این ساختمان تکمیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مجریان در جامعه اسلامی وظایف خود را به نحو احسن انجام ندهند و پیرو یک مدیر نباشند این بنای جامعه اسلامی شکل نخواهد گرفت.

صادقی با اشاره به این‌که مدیریت از یک خانواده آغاز می‌شود و تا مدیریت یک کشور را در برمی‌گیرد، گفت: اگر رهبر جامعه اسلامی یک مدیریت قدرتمند الهی باشد اما مجریان جامعه از او پیروی نکنند آن رهبر در عین قدرتمند بودن اقتدار نخواهد داشت و کاری از پیش نخواهد برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) افزود: اگر رهبر الهی امت مطیع نداشته باشد کاری از پیش نخواهد برد و اگر یک امت بزرگ با میلیارد‌ها نفر جمعیت، تحت هدایت یک مدیر قدرتمند و الهی نباشد کاری از پیش نخواهد برد.

وی با اشاره به دزدی دریایی انگلیس در توقیف نفتکش ایرانی گفت: این‌که رهبر معظم انقلاب بر دشمن می‌تازد و هرگاه اشاره کوچکی به جوانان انقلابی خود می‌کند با قدرت پاسخ دشمن را می‌دهند، نشان از اقتدار ایشان بر مبنای جامعه ولایی امت و امامت دارد.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام حاجی احمد تقدیر و حجت‌الاسلام کیانی به سمت مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار