خبرهای داغ:
دبیر جشنواره ملی «رسانش» خبر داد

شرکت 1300 گروه دانش‌آموزی در جشنواره ملی «رسانش»

دبیر جشنواره ملی «رسانش» گفت: بیش از یک هزار و 300 گروه دانش‌آموزی آثار رسانه‌ای خود را به این اولین جشنواره رسانه‌های دانش‌آموزی «رسانش» ارسال کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۸۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

شرکت بیش از 1300 گروه دانش‌آموزی در جشنواره ملی «رسانش»محمدصالح جباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری جشنواره دانش‌آموزی «رسانش» اظهار کرد: جشنواره رسانه‌های دانش‌آموزی «رسانش» در اولین سال برگزاری خود مورد اقبال دانش‌آموزان قرار گرفت و بیش از یک هزار و 300 گروه دانش‌آموزی آثار رسانه‌ای خود را به این جشنواره ارسال کرده‌اند.

وی گفت: «رسانش» تنها جشنواره رسانه‌های دانش‌آموزی در کشور است و به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از سال 1397 کار خود را آغاز کرده است.

دبیر جشنواره ملی «رسانش» تصریح کرد: اولین دوره جشنواره ملی رسانه‌های دانش‌آموزی با عنوان «رسانش» و با شعار «رسانش؛ خیزش هوشمندانه نوجوان در دنیای رسانه» ویژه دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم برگزارشد.

وی به قالب‌های جشنواره اشاره و بیان کرد: جشنواره در مقطع متوسطه اول شامل نشریات مکتوب (تک‌برگی، مجلد)، روزنامه‌ دیواری و قطعات صوتی (رادیو مدرسه، پادکست) برگزار شد.

جباری ادامه داد: دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره دوم آثار خود را در بخش‌های نشریات مکتوب، نشریات الکترونیک، اینفوگرافی، روزنامه‌ دیواری، قطعات صوتی، فضای مجازی و فیلم و مستند تولید نموده و به دبیرخانه جشنواره مستقر در همدان ارسال کردند.

وی گفت: اولین رسالت «رسانش» ایجاد محملی برای ورود دانش‌آموزان به فضای رسانه‌ای است و به نظر می‌رسد جشنواره گام اول در این زمینه را محکم و با موفقیت برداشته است.

دبیر جشنواره ملی «رسانش» افزود: در بخش‌های مختلف جشنواره، آثار خوب و بسیار قابل توجهی توسط دانش‌آموزان تولید شده است که هم کار داوری را مشکل کرد و هم باعث امید دوچندان ما برای ادامه کار شد.

وی ادامه داد: مرحله نهایی مسابقات با دعوت از سه گروه برگزیده در هر رشته و به صورت اردویی از 22 تا 25 مرداد ماه جاری در محل دانشگاه صدا و سیمای تهران برگزار خواهد شد و برگزیدگان نهایی اولین دوره جشنواره معرفی خواهند شد.

جباری افزود: در این دوره دانش‌آموزان در کارگاه‌های آموزشی نیز شرکت خواهند کرد و در واقع باشگاه مهارت‌های رسانه‌ای ایجاد خواهد شد.

وی گفت: از همه دغدغه‌مندان در حوزه رسانه دعوت می‌کنم تا با ورود به این جشنواره و یاری رساندن دبیرخانه کمک کنند تا «رسانش» بتواند به رسالت حقیقی خود عمل کرده و دانش‌آموزان کشور را هر چه قوی‌تر و غنی‌تر در این حوزه آموزش داده و تجهیز کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات