خبرهای داغ:

جلسه مشترک حوزه یک بسیج قم با ناجا در برپایی گشت‌های رضویون

جلسه تعامل و هماهنگی حوزه مقاومت بسیج سردار شهید غلامعلی ابراهیمی ناحیه امام حسین (ع) با کلانتری ۲۱ یزدانشهر قم پیرامون گشت‌های رضویون برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۰۷۲۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در راستای برگزاری هر چه بهتر گشت‌های رضویون بسیج و بررسی عملکرد و کاهش جرائم مشهود، اعضای شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی با حضور در کلانتری ۲۱ یزدانشهر قم با مسئولان این کلانتری دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه "محمود محمودآبادی" فرمانده حوزه شهید ابراهیمی ضمن تقدیر از میزبانی کلانتری ۲۱ به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص تعامل بسیج و ناجا، همدلی و همیاری جهت رفع معظلات اجتماعی پرداخت.

جلسه مشترک حوزه یک بسیج قم با ناجا در برپایی گشت‌های رضویون

همچنین "احمد جهاندیده" معاون عملیات حوزه به تشریح عملکرد گشت‌های محله محور رضویون و نیز تعداد کشفیات توسط پایگاه‌های تابعه این حوزه مقاومت پرداخت و از همکاری و تعامل نیروی انتظامی تشکر کرد.

سرگرد "علی قبادی" ریاست کلانتری ۲۱ و فرمانده یگان امداد استان قم نیز با تقدیر از فعالیت‌های بسیج در راستای حفظ و پایداری امنیت اجتماعی جامعه بر تعامل و همکاری با بسیج تاکید و بر لزوم حمایت همه جانبه از بسیجیان توسط ناجا و نهاد‌های قضایی را ضروری دانسته و خواستار تسریع شد.

در پایان جهت تعامل و همکاری بیش از پیش بر تشکیل جلسات متعدد سرتیم‌های گشت با عوامل ناجا و رئیس جدید کلانتری تاکید شد.

ارسال نظرات