خبرهای داغ:

جلسه ستاد پشتیبانی از گروه های جهادی در سپاه استان

جلسه ستاد پشتیبانی از گروه های جهادی با حضور سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۹۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در جلسه ستاد پشتیبانی از گروه های جهادی گفت: خدمت به محرومان و محرومیت زدایی از برنامه های سپاه و بسیج در راستای حمایت از سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار علی محمد اکبری، افزود: جهادگران با حضور در مناطق محروم، بدون هیچ چشمداشت مادی و دنیوی، در صدد سرمایه گذاری برای آخرت خود هستند و پشتیبانی از این عزیزان را وظیفه خود در سپاه و بسیج می دانیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: مجموعه سپاه استان برای حمایت از گروه های جهادی با تمام توان آمادگی دارد.

مسئول بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این نشست به خبرنگار ما گفت: این جلسه با هدف پشتیبانی از گروه های جهادی معین و مقیم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شده است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی افزود: در راستای خدمت رسانی به محرومان، دو گروه جهادی با استعداد 120نفر از دانشگاه های علوم پزشکی قم و اصفهان از 21 مردادماه به مدت 7 تا 10 روز به شهرستان های کوهرنگ و لردگان عزیمت می کنند تا خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مشاوره ای، روانشناسی و دارویی به بیماران نیازمند ارائه نمایند.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد معاونت های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از گروه های جهادی در بحث لجستیکی، بیمه جهادگران، فرهنگی، اعتبارات و ...، حمایت و پشتیبانی نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار