خبرهای داغ:
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان:

انتخابات استانی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان برگزار شد

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با تبیین آرایش قرارگاهی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: انتخابات استانی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۴۳۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

انتخابات استانی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدصالح جباری در انتخابات قرارگاه استانی همدان که با حضور دانش‌آموزان عضو قرارگاه‌های شهرستان‌های همدان برگزار شد، ضمن تبیین جایگاه دانش‌آموزان در جامعه اظهار داشت: جامعه مانند ماشینی است که به قطعات مختلفی نیاز دارد ما نیز قطعه‌ای از پازل تربیتی انقلاب اسلامی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نقطه اتکا و اعتماد ما بدنه دانش‌آموزان است و هر کدام از شما نماینده دانش‌آموزان شهرستان خود هستید.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان در ادامه با تبیین آرایش قرارگاهی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: امروز انتخابات قرارگاه استانی برگزار و پس از آن نمایندگان ما در قرارگاه ملی حاضر خواهد شد.

وی ادامه داد: در قرارگاه ملی نیز یک دانش‌آموز دختر و یک دانش‌آموز پسر انتخاب خواهند شد که در بالاترین سطح تصمیم‌گیری در اتحادیه که شورای مرکزی است حاضر می‌شوند.

جباری با تاکید بر نقش ویژه دانش‌آموزان در تصمیم‌سازی‌ها گفت: در این شورا رهبری دارای دو نماینده، وزیر آموزش و پرورش یک نماینده هستند یعنی به همان میزان که رهبری حق رأی دارند، دانش آموزان نیز حق رأی دارند.

وی با بیان اینکه در انجمن اسلامی قرار است انسان مسئول تربیت شود و همه آنچه شما در این فعالیت‌ها می‌بینید با این هدف انجام می‌پذیرد، افزود: شما دانش‌آموزان باید در این مسیر خود را برای بر عهده گرفتن مسئولیت‌های اساسی جامعه آماده کنید.

معاون فرهنگی تربیتی برادران استان همدان نیز در ادامه به تشریح فرآیند انتخابات پرداخت و گفت: بعد از انجام مصاحبه از کاندیداهای قرارگاه استانی، افرادی که تایید صلاحیت شوند می‌توانند حداکثر در 5 دقیقه سخنرانی کرده و خود را معرفی و از برنامه‌های خود دفاع کنند.

نوری محب در رابطه با نهایی شدن آراء افزود: بعد از صحبت همه کاندیداها، تعرفه‌های رأی به وسیله صندوق جمع‌آوری می‌شود و در نهایت با شمارش آراء و اعلام نمایندگان قطعی قرارگاه استانی کار را پایان خواهیم داد.

در پایان و پس از شمارش آرا با حضور تمامی رأی‌دهندگان علی ورمزیار و حسین خلیلیان از همدان، امیرحسین عبدالملکی از کبودراهنگ، ابوالفضل قنبری از بهار، محمد آبیار از اسدآباد، عباس سوری از نهاوند و علیرضا روستایی از ملایر با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان قرارگاه استانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان همدان انتخاب شدند.

گفتنی است؛ این دانش‌آموزان هفته آینده در اردوی آموزشی ورزشی صعود به قله سبلان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات