نماینده مردم تفرش،آشتیان و فراهان در مجلس مطرح کرد :

مطالبات مردم نباید روی زمین بماند/ظرفیت گردشگری تفرش باید به فرصتی برای درآمدزایی تبدیل شود

نماینده مردم تفرش،آشتیان و فراهان در مجلس در صحن شورای اسلامی تفرش گفت : نگاه ما در همه مناطق نباید به صورت یکسان باشد زیرا در بسیاری از موارد به خاطر نگاه یکسان در همه مناطق اعتبارات صرف می شود اما مطالبات به حق مردم بر روی زمین می ماند.
کد خبر: ۹۱۶۲۵۷۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، محمد حسینی نماینده مردم تفرش،آشتیان و فراهان در مجلس در صحن علنی شورای اسلامی تفرش با اشاره به وضعیت کنونی کشور عنوان نمود: نگاه ما در همه مناطق نباید به صورت یکسان باشد زیرا در بسیاری از موارد به خاطر نگاه یکسان در همه مناطق اعتبارات صرف می شود اما مطالبات به حق مردم بر روی زمین می ماند.

وی بیان داشت : در بسیاری از موارد اعتبارات جوابگوی مطالبات مردم هست اما متاسفانه عدم برنامه ریزی صحیح و عدم اطلاع درست از مطالبات مردم باعث نارضایتی مردم میشود

حسینی تاکید نمود : نباید برنامه ما برای همه شهرستانها یکسان باشد که اگر اینگونه شود یکی از معایب بزرگ مدیریتی است و باید نگاهمان را عوض کنیم تا بتوانیم تصمیمات درست بگیریم.

نماینده مردم تفرش،آشتیان و فراهان در مجلس افزود : یکی از ماموریت های اصلی ما حفظ همدلی است. باید نارضایتی ها را کم کنیم و تمام تلاشمان را انجام بدهیم که رضایتمندی مردم بیشتر شود و اکر کارگزار اسلام و انقلاب هستیم باید نارضایتی مردم را کم کنیم که یکی از مطالبات مهم مردم امروز اشتغال جوانان است و برای ایجاد اشتغال باید کارگاههای کوچک و بزرگ را افزایش دهیم تا بتوانیم به اقتصاد کشور کمک نمائیم.

وی تصریح کرد : در فضای کنونی نباید قول‌های واهی به مردم بدهیم اما اقدامات بهتری را در حوزه شهری تفرش با اعتبارات مناسب در نظر خواهیم گرفت که مورد تأیید فرماندار تفرش نیز هست.

حسینی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به تخصیص اعتبارات عنوان نمود: نکته مهم این است اعتبارات ویژه برای مناطق محروم سالهاست که به این مناطق پرداخت میشود اما چرا در طول این سالها محرومیت این مناطق از بین نرفته است؟ این تقسیم اعتبارات بدون شک باعث محرومیت زدایی نشده است و یا شیوه تقسیم آن مناسب نبوده است که اگر باعث رفع محرومیت شده است پس باید این مناطق از دایره مناطق محروم خارج شوند ، زمانی که بیست سال اعتبارات رفع محرومیت نمی کند تا چه زمانی باید این اعتبارات پرداخت کند.

وی گفت: تفرش یکی از شهرهای مهم و گردشگرپذیر استان مرکزی است و باید فرصتی ایجاد شود که از پتانسیل گردشگری تفرش برای درآمدزایی شهرداری استفاده شود. شاهد رضایتمندی مردم تفرش از خدمات شهری هستیم که این نشان از عملکرد مثبت شورای شهر و شهرداری تفرش است. یکی از مطالبات مهم مردم امروز اشتغال جوانان است و برای ایجاد اشتغال باید کارگاههای خرد را در کشور افزایش دهیم تا بتوانیم به اقتصاد کشور کمک کنیم

محمد حسینی نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس در پایان با تقدیر از عملکرد مثبت شورای اسلامی و شهرداری شهر تفرش عنوان نمود: یک نسخه برای همه مملکت جواب نمی دهد و امروز به گونه ای کار کنیم که بعد از سالها شاهد پیشرفت آن در رضایتمندی مردم باشیم و کاری انجام ندهیم که در قضاوت مردم محکوم گردیم که امروز شاهد رضایتمندی مردم در شهر تفرش در رابطه با خدمات شهری هستیم که این نشان دهنده عملکرد مثبت شورای شهر و شهرداری تفرش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات