جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

کنترل سرقت و کاهش حوادث جاده‌ای اولویت پلیس آذربایجان‌شرقی است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: کنترل سرقت، کاهش حوادث جاده‌ای و درون شهری از اولویت های مهم و اصلی این نیرو در استان است.
کد خبر: ۹۱۶۳۱۵۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی محمدی در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی هریس با بیان اینکه تامین امنیت در شهرها و روستاها جزو رسالت های اصلی ناجا است، افزود: این اولویت سرلوحه برنامه کاری سال جاری فرمانده انتظامی شهرستان هریس و کنترل سرقت، مبارزه با مواد مخدر، کاهش تصادفات برون و درون جاده ای از جمله مهمترین آنها است.

وی اظهار داشت: در این راستا وحدت و همراهی مردم، امامان جمعه و جماعت و هماهنگی مسئولین نظام لازم است که البته تاکنون نیز بر اثر همین اتحاد و هماهنگی کاهش جرایم در استان را شاهد بوده ایم.

سردار محمدی مجاهدت در راه حفظ و برقراری امنیت جامعه را وظیفه تک تک پاسداران و حافظان امنیت برشمرد و اضافه کرد: ایجاد و حفظ امنیت اجتماعی نیازمند تعامل و همکاری همه نهادهای مسئول به ویژه خود مردم است.

وی ادامه داد: ناجا نقش قابل توجهی در تامین امنیت شهرها و روستاهای کشور دارد و موفقیت امروز نیروی انتظامی برابر اذعان کارشناسان در دو عنصر جامعه محوری و تایید مردم خلاصه می شود.

سردار محمدی با بیان اینکه امنیت در جمهوری اسلامی ایران برابر اعلام دشمنان قسم خورده نظام به صورت پایدار برقرار است، اجرای قانون و قاطعیت در اجرای آن و رافت در اعمال قانون را از توصیه های مقام معظم رهبری به حافظان امنیت برشمرد که باید مورد توجه و عمل قرار بگیرد.

وی وضعیت امنیت در شهرستان هریس را مثال زدنی توصیف کرد و افزود: این شهرستان یکی از امن ترین شهرستان‌های آذربایجان شرقی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار