خبرهای داغ:

برگزاری اولین جلسه ستاد جشنواره صنعت چاپ استان در شاهرود

اولین جلسه ستاد جشنواره صنعت چاپ استان با حضور معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۴۰۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
به گزارش رخبرگزاری بسیج از شاهرود، اولین جلسه ستاد جشنواره صنعت چاپ استان با حضور سیما رجبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ورئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در این اداره برگزار شد.
سیما رجبی در جلسه جشنواره صنعت چاپ با برشمردن اهداف در نظر گرفته شده برای این جشنواره گفت: هدف اول این جشنواره بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ و تقدیر از فعالان این حوزه است تا از زحمات فعالان صنعت چاپ تقدیر شود.
وی افزود: هدف دیگر این جشنواره تقدیر از پیشکسوتان و نوآوران این صنعت است تا از تلاش‌های آن‌ها مورد تقدیر قرار گیرد، شناخت ظرفیت‎‌های شهرستانی و حمایت از شهرستان‌ها نیز از دیگر اهداف این جشنواره محسوب می‌شوند.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ادامه تصریح کرد: برای اولین بار در استان در کنار جشنواره، آثار چاپی چاپخانه داران در مسابقه‌ای به داوری گذاشته و به برترین‌های این جشنواره لوح تقدیر و هدایایی داده می‌شود.
رجبی در پایان گفت: مهلت ارسال آثار این جشنواره تا مورخ ٩٨/٥/٣١ و اختتامیه در تاریخ ٩٨/٦/٩ می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها