خبرهای داغ:

جشن بزرگ عید غدیر ویژه نوجوانان در مسجد اعظم کبودراهنگ برگزار شد

جشن بزرگ عید سعید غدیر ویژه نوجوانان کانون و پایگاه بسیج مسجد اعظم کبودراهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۳۱۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

جشن بزرگ عید غدیر ویژه نوجوانان در مسجد اعظم کبودراهنگ برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، جشن بزرگ عید سعید غدیر با حضور نوجوانان کانون انصارالحسین(ع) و پایگاه شهید باهنر مسجد اعظم شهر کبودراهنگ در امامزاده زبیده خاتون شهر کبودراهنگ برگزار شد.

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط نوجوان بسیجی سجاد حسنی و پخش کلیپی با محتوای «قهرمان واقعی نوجوانان» آغاز شد.

سپس حجت الاسلام مهاجرانی مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید نوژه به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک اعیاد و دهه امامت و ولایت، بر جایگاه ویژه و خاص ولایت در دین اسلام تاکید و از حضور گرم و پرشور نوجوانان در این مراسم تشکر کرد.

مولودی‌خوانی مهدی سلطانی برنامه بعدی این مراسم بود که با اشعاری در وصف امیرالمومنین علی(ع) حال و هوای معنوی را در مراسم حاکم کرد.

در پایان چند مسابقه جذاب و با هیجان ویژه نوجوانان برگزار و به برندگان مسابقه و همچنین حاضرین به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

لازم به ذکر است این برنامه با همکاری هیئت محترم زوار الزهرا(س) و با حضور نوجوانان کانون انصارالحسین(ع) و پایگاه شهید باهنر مسجد اعظم شهر کبودراهنگ برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار