خبرهای داغ:
امام جمعه آزادشهر:

باید برای خدمت به مردم تلاشی مضاعف داشت

حجت الاسلام شهابی ، امام جمعه آزادشهر ؛ بی‌شک وضعیت کنونی جامعه امروز قابل قیاس با چهار دهه گذشته نیست در بسیاری از شاخص‌ها توانستیم به رتبه خوبی در منطقه و دنیا دست پیدا کنیم که این خدمات باید برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۹۱۶۷۸۴۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام شهابی ؛ امام جمعه آزادشهر در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه انتظار مردم از مسئولان حل مشکلات موجود و برآوردن مطالبات است، ابراز داشت: مردم از همان روزهای آغازین انقلاب نشان دادند که علیرغم وجود سختی‌های بسیار بر آرمان‌های خود ایستادند و سختی را به جان می‌خرند اما مسئولان نیز در مقابل به‌پاس این زحمات می‌بایست برای رفع مشکلات مردم گام‌های عملیاتی بردارند.

وی بابیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای بیان دستاوردها و خدمات نظام طی این چهار دهه است، افزود: بی‌شک وضعیت کنونی جامعه امروز قابل قیاس با چهار دهه گذشته نیست در بسیاری از شاخص‌ها توانستیم به رتبه خوبی در منطقه و دنیا دست پیدا کنیم که این خدمات باید برای مردم تبیین شود.

امام‌جمعه آزادشهر با بیان اینکه دولت می‌بایست برای رفع محرومیت در جامعه کار جهادی انجام دهد، ابراز داشت: مردم همواره اثبات کردند که در طوفان حوادث پشتیبان دولت و ولایت‌فقیه خود هستند اما این حق‌شناسی مردم باید پاسخ‌داده‌شده و برای خدمت به محرومان تلاش شود.

حجت الاسلام شهابی بابیان اینکه خدمت خالصانه باید در دستور کار دولت‌مردان و سرلوحه امور آن‌ها واقع شود، در ادامه تصریح کرد: دولت با دنبال کردن روحیه و مدیریت جهادی اهداف، برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات و برخورداری از مدیران متعهد و متخصص بر اساس شایسته‌سالاری می‌تواند از گذر سخت‌ترین بحران‌ها عبور کند.

وی افزود: بی‌شک اگر مردم خدمت خالصانه مسئولان را ببینند با آن‌ها همراهی لازم را خواهند داشت بنابراین ازجمله ویژگی و شاخصه دولت مدیریت جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم است که تحقق آن نیازمند به عزم و مشارکت عمومی دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها