خبرهای داغ:
امام جمعه گنبد کاووس‌:

شتاب دادن به گام‌های بلند انقلاب ضروری است

حجت الاسلام و المسلمین ترابی ، امام جمعه گنبد کاووس ظهر امروز گفت : در باب فرهنگ موافق انسداد نیستیم و با ولنگاری و رهاشدگی فضای فرهنگی و سپردن آن به دست دشمنان بسیار مخالف هستیم.
کد خبر: ۹۱۶۷۸۵۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گنبدکاووس اظهار کرد: ادبیات ما در مقابل دشمنان ادبیات دفاعی است و ما از خودمان دفاع کرده و از اقدامات آزادیبخشی دنیا حمایت می‌کنیم.
وی افزود: دپیلماسی ما باید فعال و جهادی بوده و مانتد برخی مسوولان که از ادبیات جنگی استفاده می‌کنند باید بپرهیزیم، ما مقتدر و مجهز هستیم و نیاز به ادبیات جنگ نداریم.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به تغییر مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تصریح کرد: انتخاب حجت‌الاسلام کیا به عنوان مسوول جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اتفاق مهمی است که این دفتر را روی ریل وظیفه خود برگردانده و از برخورد مکارانه و جناحی باز می‌دارد و امید داریم شاهد آثار خوبی در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در هفته دولت تاکید کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب 40 سال دوم قطعا از 40 سال اول بهتر و برای دشمنان بدتر است.

ترابی گفت: شتاب دادن به گام‌های بلند انقلاب در 40 سال دوم برای ایجاد گفتمان موفق ضروری است تا جامعه و دولت روی ریل انقلاب قرار گیرد.

وی درباره مباحث فرهنگی تاکید کرد: در باب فرهنگ موافق انسداد نیستیم ولی با ولنگاری و رهاشدگی فضای فرهنگی و سپردن آن به دست دشمنان تا آنها بگویند چه بپوشیم، چه حرفی بزنیم و یا از جه ادبیاتی استفاده کنیم بسیار مخالف هستیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها