فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

گفتمان کارمند اداره نظام جمهوری اسلامی ایران، گفتمان ارزشی و جهادی است

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز در همایش روز بسیج کارمندان گفت: گفتمان کارمند اداره نظام جمهوری اسلامی ایران، گفتمان ارزشی و جهادی است.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۷۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
گفتمان کارمند اداره نظام جمهوری اسلامی ایران، گفتمان ارزشی و جهادی است
 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در همایش روز بسیج کارمندان با تبریک روز کارمندان گفت: در جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه کسانی که نام زیبای بسیجی را به خود میگیرند، باید تواضع لازم را در برخورد با مردم داشته باشند.

سردار رزمجو با بیان ویژگی‌های کارمندان ادامه داد: روز کارمندی، روز تجلیل از انسان‌های شایست‌های است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند متعال است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: هرکس در راه برآوردن نیاز‌های مسلمانی برای رضای خداوند تلاش و جدیت کند، خداوند متعال برای او هزار حسنه و کار‌های نیک ثبت میکند، بنابراین گفتمان کارمند اداره نظام جمهوری اسلامی ایران گفتمان ارزشی و جهادی است.

علی رزمجو با بیان اینکه کارمند بسیجی تحول آفرین است توضیح داد: تحول آفرینی در راستای امتداد افق انقلاب اسلامی یکی دیگر از ویژگی‌های کارمند بسیجی است.

رزمجو تاکید کرد: یک کارمند موفق بسیجی علاوه بر اینکه با تقوا و خدا محور است دارای اندیشه و ابتکار است، دارای روحیه جهادی و همواره با قدرت و بار علمی است.

سردار علی رزمجو ادامه داد: کارمند موفق فعال است، زنده و با نشاط است. همواره خود را مسلح میکند به اطلاعات و معلومات عمومی، زیرا اگر اطلاعات داشته باشد میتواند اقدامات خود را برنامه ریزی و اجرا کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: کارمند بسیجی، بصیرت و بینش عمیق دارد و در جریان مکتب، همچنین ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از خون شهیدانی است که زیر پای درخت تنومند انقلاب اسلامی ریخته شده است حرکت می کند.
 
گفتمان کارمند اداره نظام جمهوری اسلامی ایران، گفتمان ارزشی و جهادی است



سرهنگ ضرغام جعفری رئیس سازمان بسیج کامندان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: از اهداف سازمان بسیج کارمندی رضایتمندی مردم از نظام است. ما میتوانیم در ادارات با حفظ حرمت مردم رضایتمندی اساسی را در مردم ایجاد کنیم.

سرهنگ جعفری ادامه داد: از وجود ادارات اسلامی حکومت اسلامی را میبینیم که یکی دیگر از اهداف سازمان بسیج کارمندی تشکیل دولت اسلامی و پرورش کارمندان تراز انقلاب است. فضاسازی‌هایی که در ادارات وجود دارد، اعیاد و مناسبت‌ها از تمام اقداماتی است که بسیج در آن نقش موثری دارد.
 
گفتمان کارمند اداره نظام جمهوری اسلامی ایران، گفتمان ارزشی و جهادی است


پایان خبر/
ارسال نظرات