خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

۷۵۰۰ دانش آموز یتیم و نیازمند، در انتظار مهر مردم قم

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با تشریح برنامه‌های جشن عاطفه‌های امسال، خواستار حضور پرشور همشهریان در این جشن ملّی شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۴۸۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی شهبازی نیا معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم، با بیان اینکه جشن عاطفه‌های امسال در دو مرحله برگزار خواهد شد گفت: مرحله نخست این جشن طی روز‌های پنجشنبه هفتم شهریور در پایگاه‌های این نهاد و جمعه هشتم شهریورماه در مصلا‌های نماز جمعه و مرحله دوم آن در روز چهارشنبه ۱۰ مهرماه در مدارس برگزار خواهد شد.

وی شعار جشن عاطفه‌ها را «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» عنوان کرد و گفت: امسال ضمن برپایی ۲۰ تعداد پایگاه و صندوق در سطح شهر، ۱۵۰ هزار پاکت طی روز‌های آغازین سال تحصیلی در مدارس توزیع خواهد شد.

شهبازی نیا با بیان اینکه مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیری نقدی تحویل دهند اعلام کرد: درگاه‌های پرداخت کمک‌های مردمی از طریق شماره گیری #۵*۰۲۵*۸۸۷۷* در تلفن همراه و یا واریز وجه به بانک ملّی با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۵ با عنوان کمک به هزینه تحصیلی دانش آموزان یتیم و نیازمند کمیته امداد قم است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه ۷۵۰۰ دانش آموز یتیم و نیازمند قمی چشم انتظار کمک‌های مردم هستند گفت: کمک‌های مردم با همکاری آموزش و پرورش استان و در اسرع وقت به دست دانش آموزان نیازمند می‌رسد.

گفتنی است، هر سال در آستانه شروع سال تحصیلی جدید جشن عاطفه‌ها به همّت کمیته امداد در جذب کمک‌های مردمی با هدف تأمین نیازمندی‌های تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت در سراسر کشور برگزار می‌شود.
ارسال نظرات