خبرهای داغ:

آغاز ماه محرم با حرکت کاروان خورشید در شاهرود

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود از اجرای موفق کاروان خورشید به مناسبت ماه محرم با حضور هنرمندان در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۶۰۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
اجرای برنامه کاروان خورشید در شاهرودعباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان با اشاره به اجرای کاروان خورشید در شاهرود گفت: به مناسبت آغاز ماه محرم و مصیبت آل الله با حضور همه گروه‌های نمایشی و موزیک و سرود شاهرود کاروان نمادین آغاز عزای حسینی در شاهرود به را افتاد.
وی افزود: در این کاروان که با نام کاروان خورشید اجرا شد گروه‌های تعزیه خوان و نمایش و سرود ناشنوایان و دمام زنی از تکیه زنجیری شاهرود تا میدان امام (ره) به عزادارای پرداختند.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود افزود: در این راستا گروه تعزیه خوانان و نمایشی در دو نقطه از مسیر حرکت به اجرای برنامه پرداختند.
وی با اشاره به چاووشی خوانی و اجرای سرود و نوحه و مدیحه سرایی در طول مسیر به همراهی خوب مردم اشاره کرد و گفت: در طول مسیر مردم مشتاقانه با این کاروان همراهی و آغاز عزای حسینی را گرامی داشتند.
اعتماد با تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم بویژه هنرمندان و تعزیه خوانان شهرستان و فعالین فضای مجازی بویژه جارچی از فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز در راستای همراهی در برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر نمود.
لازم به ذکر است کاروان خورشید بسیج هنرمندان شاهرود به مناسبت آغاز ماه محرم بصورت نمادین به پیشواز مصیبت آل الله رفت و فضای شهر را محرمی نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها