خبرهای داغ:
با حضور امیرآبادی

یادواره شهدای منطقه جنداب بخش سلفچگان قم برگزار شد

یادواره شهدای منطقه جنداب بخش سلفچگان قم با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۱۲۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۷
یادواره شهدای منطقه جنداب بخش سلفچگان قم برگزار شد
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، یادواره شهدای منطقه جنداب بخش سلفچگان قم در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا و اهالی منطقه و بخش برگزار شد.
 
عضو هیئت رییسه مجلس، طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: شهدا به ما آموختند که مقاومت تنها رمز پیروزی است و باید قدردان شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های معظم آنان باشیم.
 
وی افزود: ما نمایندگان بایستی مثل شهدا شجاعت داشته باشیم و پاسخگوی مردم باشیم.
 
امیرآبادی ادامه داد: ترامپ دنبال مذاکره است تا به اهداف خود برسد و بیشتر نگران آینده انتخاباتی خودش است و هیچگاه دلش به مردم ما نسوخته و ما نباید هیچگاه به آمریکا و ترامپ اعتماد کنیم.
 
وی همچنین به موضوع شفافیت آرای نمایندگان در مجلس پرداخت و گفت: من بار‌ها برای شفافیت آرا تلاش کردم و هر بار متاسفانه از سوی نمایندگانی مورد بازخواست قرار گرفته ام.
 
حضور فعال در انتخابات آینده و انتخاب گزینه اصلح و پیگیری برخی مسائل و مشکلات منطقه جنداب و بخش سلفچگان دیگر موضوعات سخنرانی امیرآبادی بود.
 
در ابتدای این مراسم، امام جمعه بخش سلفچگان گفت: خدا را شاکریم که در این ماه به همت ستاد یادواره شهدای جنداب و بسیجیان منطقه چندین یادواره شهدا برگزار شده است.
 
وی افزود: ما باید راه شهدا را که همان مقاومت و ولایت پذیری است ادامه دهیم و هر کجا که مقاومت کردیم پیروز شدیم و سلامت و امنیت مان را مدیون شهدا هستیم و بایستی همیشه شهدا را یاد کنیم و سیره و راه و منش شهدا را در زندگی خود جاری و عملی سازیم.
ارسال نظرات