خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

لزوم اجرای راهکارهای سریع برای رسیدگی به محرومیت های ناشناخته

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جامعه ای که نسبت به مسائل و امورات خود بی تفاوت باشد جامعه ای مرده است، در جامعه مسائل فوری نیز وجود دارد که از جمله آن می توان به افرادی که مریضی دارند و تحت هیچ ارگانی نیستند و یا افرادی که به نان شبشان محتاج شده اند لذا باید برای این مسائل راهکارهای سریع تری ارائه و اجرا گردد.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۱۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز در نشست اعضای قرارگاه نهضت خدمت رسانی خراسان جنوبی گفت: امید است که ساز و کارهای لازم و ضروری به گونه ای انجام شود که دیگر اشخاص فراموش شده در جامعه نداشته باشیم.


وی عنوان داشت: ما مسئولیت پذیرفته ایم و این یعنی اینکه باید جوابگوی مشکلات مردم باشیم، لذا هر فردی به نسبت حوزه کاری خود در خانه، محله، سیستم سازمان و اداره، مسئول است.


نماینده ولی فقیه در استان افزود: ما دارای اموری دراز مدت هستیم که باید از اکنون برای 50 سال آینده طرح و برنامه ریزی کنیم، در کنار این امور نیز امور میان مدت و کوتاه مدت داریم که هر یک باید در جای خودش و به صورت زمان بندی شده انجام شود و این علائم حیات و زندگی است.


وی خاطرنشان کرد: جامعه ای که نسبت به مسائل و امورات خود بی تفاوت باشد جامعه ای مرده است، در جامعه مسائل فوری نیز وجود دارد که از جمله آن می توان به افرادی که مریضی دارند و تحت هیچ ارگانی نیستند و یا افرادی که به نان شبشان محتاج شده اند و در شرایطی قرار گرفته اند که حیثیت و آبروی آن ها در خطر است، اشاره کرد، چنین مسائلی را نمی توان گفت که کوتاه مدت و میان مدت است، لذا باید برای این مسائل راهکارهای سریع تری ارائه و اجرا گردد.


عبادی ادامه داد: باید هر مشکلی چه از طریق نهادهای مردمی و چه از طریق نهادهای دولتی، نسبت به شرایط آن سنجیده و راه حل آن نیز ارائه گردد.


 وی تاکید کرد: اگر ما به گونه های مختلف و از طریق نهادهای دولتی و مردمی به صورت دقیق تحت یک پوشش عادلانه همه را در بر بگیریم، دیگر فرصتی برای دشمن باقی نمی ماند که با توزیع چندین کالای کاذب، مأموریت های جاسوسی و نفوذش را به مرحله اجرا درآورد.


نماینده ولی فقیه در استان متذکر شد: اصل این است که به عنوان انسان و بالاتر از آن به عنوان مسلمان، به وظیفه و مسئولیتی که بر عهده ما قرار داده شده عمل کنیم، زیرا اگر در جهت لوازم و عوارض آن کوتاهی کنیم دشمن خلأها را پر خواهد کرد و این به ضرر همه خواهد بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها