خبرهای داغ:
اول مهرماه؛

۲۸ هزار دانش آموز کلاس اولی در قم به مدرسه می‌روند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از ثبت نام نزدیک به ۲۸ دانش آموز پایه اولی در این استان خبر داد و گفت: ۸۰۰ کلاس درس برای دانش آموزان این مقطع در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۱۷۴۶۴۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مریم پناهنده  گفت: نزدیک به ۲۸ هزار دانش آموز تاکنون در پایه اول ابتدایی در قم ثبت نام کرده‌اند که اول مهرماه به مدرسه می‌روند.

وی در خصوص فعالیت پایگاه‌های سنجش نوآموزان نیز افزود: این پایگاه‌ها تا پایان شهریورماه دایر هستند و ۲ پایگاه نیز تا پایان مهر برای سنجش دانش آموزان جامانده از تحصیل فعال است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه یک پایگاه تخصصی برای سنجش نوآموزانی که مجددا به سنجش نیاز دارند در نظر گرفته شده است، افزود: از آنجایی که تعداد این دانش آموزان کم است تنها یک پایگاه اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: دانش آموزان چنانچه یک سال دیرتر به کلاس اول فرستاده شوند والدین آن‌ها مرتکب تخلف حقوقی شده و قابل پیگیری است.

پناهنده ادامه داد: به همکاران در مراکز پیش دبستانی اعلام شده که اجازه ثبت نام از دانش آموزانی که باید در مقطع ابتدایی باشند را ندارند مگر اینکه با نامه اداره آموزش و پرورش استثنایی باشد.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ کلاس پایه اول ابتدایی برای سال جدید در نظر گرفته شده است، افزود: جشن شکوفه‌ها برای نوآموزان ۳۱ شهریورماه در همه مدارس ابتدایی برگزار می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: برنامه استانی نیز ساعت ۹ صبح در دبستان دخترانه جمهوری اسلامی واقع در خیابان کلهری، خیابان امام رضای شمالی برگزار می‌شود.
ارسال نظرات