خبرهای داغ:
بیانیه دانشجویان دانشگاه های شهرستان فردوس:

شفافیت آرا مطالبه به حق مردم است

یادتان باشد، شما با رای این مردم بر صندلی مجلس تکیه زده اید. شفافیت آرا حق مردم است و شما نمی توانید آن را از مردم بگیرید.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۱۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بیانیه دانشجویان دانشگاه های شهرستان فردوس در واکنش به اظهارات اخیر دکتر امیرحسنخانی، نماینده مردم شریف فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان درباره شفافیت آرای نمایندگان ، آقای امیر حسنخانی نماینده شهرستان فردوس در پیامی گفته است :«پناهیان جوگیر شده است.»

آقای امیرحسنخانی آیا مطالبه مردم را بیان کردن و حرف مردم را زدن جوگیری است؟! یادتان باشد، شما با رای این مردم بر صندلی مجلس تکیه زده اید. شفافیت آرا حق مردم است و شما نمی توانید آن را از مردم بگیرید.

چطور است بیگانگان محرم اند و حساب های مردم را در اختیارشان می گذارید، ولی مردم نامحرم اند و نمی توانند بدانند نماینده شان چه رأیی داده؟! این حق مردم است که بفهمند نماینده شان چطور رای داده است.

آقایان نماینده به ملت احترام بگذارید. پناهیان صدای ماست. شفافیت آرا مطالبه به حق مردم است.

جناب آقای دکتر محمدرضا امیرحسنخانی به شما و دیگر دوستانتان در مجلس شورای اسلامی توصیه می کنیم مصلحت اندیشی غلط خویش را دور بیاندازید و اجازه دهید تا مردم بدانند نماینده شان چه رأیی داده است و به جای فرافکنی پاسخگو باشید.

از آنجایی که وظیفه جوان دانشجو بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری این است که در مورد مسائل اساسی کشور “جدی” باشد و آرمان‌ها را دنبال کند، مسئولین بدانند که ما دانشجویان شفافیت آرای نمایندگان را حق قطعی مردم می‌دانیم و با تمام قدرت آن را از مجلس شورای اسلامی مطالبه می‌کنیم.

والسلام علی من اتبع الهدی
جمعی از دانشجویان دانشگاه های شهرستان فردوس

ارسال نظرات
پر بیننده ها