همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود؛

اجراي بيش از70 عنوان برنامه در بن

به مناسبت هفته دفاع مقدس بيش از 70 عنوان برنامه در شهرها و روستاهاي شهرستان بن اجرا مي­ شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۹۱۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

 به گزارش خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري؛ فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن با گراميداشت هفته دفاع مقدس از اجراي بيش از 70 عنوان برنامه در سطح شهرستان بن در حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت بسيج خبر داد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه اي از برجسته ترين افتخارات ملت ايران در دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي و جانفشاني دلاورانه براي دفاع از عزت اسلام و قرآن است.

وي گفت: هفته دفاع مقدس يادآور خونهاي مقدسي است كه در پاي شجره طيبه انقلاب اسلامي ريخته شده و نماد وحدت و همدلي ملت ايران است كه با توكل به خداوند متعال و ائمه معصومين علیهم السلام و الگوگيري از عاشوراي حسيني توانستند در مقابل دنياي استكبار مقاومت نموده و از ارزش هاي اسلامي و قرآني خود دفاع نمايند.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كريمي در ادامه عنوان كرد: امسال نيز همانند سنوات گذشته، برنامه هاي متنوع فرهنگي و اعتقادي با شعار محوري «ما پيروزيم» در سطح حوزه ها و پايگاههاي مقاومت با هدف ضرورت بيان واقعيات دفاع مقدس و حماسه هاي رزمندگان اجرا خواهد شد.

وي افزود: برنامه هاي متنوعي از جمله ديدار و سركشي از خانواده معظم و معزز شهدا و ايثارگران، ميهماني لاله ها،نواختن زنگ مقاومت در مدارس، اعزام گروههاي جهادي و ارائه خدمات فرهنگي اجتماعي و محروميت زدايي، اعزام تيم هاي بهداشتي درماني بسيج جامعه پزشكي، مسابقات ورزشي، محافل خاطره گويي، پياده روي عمومي خانوادگي، يادواره شهداي آبروي محله، مسجد مطالبه گر، مسابقات ورزشي و نمايشگاه اقتصاد مقاومتي در اين شهرستان اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار