آغاز اردو های جهادی بسیج سازندگی در عسلویه

به مناسبت هفته دفاع مقدس اردوهای جهادی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۲۰۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده در رابطه با اهداف اردوهای جهادی گفت: رایج ترین هدفی که در اردوهای جهادی پیگیری می شود، خدمت رسانی به مردم است.
 
وی افزود: این خدمت رسانی شامل کارهای عمرانی، فرهنگی،‌ مذهبی، علمی و … است، گرچه وجود کار عمرانی برای تحقق مابقی اهداف اردوهای جهادی امری لازم است لیکن نباید این نکته را فراموش کرد که اثربخشی در حوزه های فرهنگی به شرط رقم زدن تعاملی اسلامی با محرومین از پتانسیل های بالقوه و خوب فضاهای حرکت جهادی است. با برگزاری اردوهای جهادی روحیات انقلابی زنده شده و همن موضوع بزرگترین دستاورد این اردوهاست.

فرمانده سپاه عسلویه  با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: با توجه به تاکیدات ایشان در این خصوص بر همه آحاد مردم بویژه اقشار بسیجی و دانشجویان کشور لازم است تا با تقویت روحیه‌ جهادی در خود علاوه بر تزکیه نفس، در مسیر کاهش محرومیت و تقویت هرچه بیشتر کشور گام بردارند .

حسن زاده در ادامه از شروع فعالیت های اردوهای جهادی در شهرستان خبر داد و گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی با همت بسیج سازندگی ناحیه و با همکاری شهرداران و شوراها و خودیاری اهالی روستا در سطح مناطق محروم شهرستان آغاز شده است. این پروژه ها با همت بسیجیان و گروه های جهادی شهرستان در قالب اردوهای جهادی برگزار می شود.


حسن زاده در ادامه افزود: همچنین بسیج سازندگی سپاه عسلویه با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر بیدخون پروژه های ساخت و مرمت خانه یکی از محرومین و همچنین برادر شهید را در دومین روز از هفته دفاع مقدس شروع می کند که 50 درصد اعتبار این پروژه ها توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بیدخون و 50 درصد توسط خیرین و سپاه شهرستان تامین اعتبار خواهد شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات