خبرهای داغ:

تقدیر امام جمعه پاوه از دستگاه قضا در انسداد منافذ نفوذ دشمن

امام جمعه پاوه از رویکرد دستگاه قضا در انسداد منافذ نفوذ دشمن تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۱۷۷۲۲۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه در خصوص قوه قضاییه  اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در چهار دهه اخیر که از عمر انقلاب سپری شده است قوه قضاییه در کنار سایر قوا احقاق حق کرده است.

امام جمعه پاوه افزود: طی این مدت قوه قضاییه در دفاع از حقوق مردم و مبارزه با منکرات به خوبی به وظیفه خطیر خود عمل کرده است.

وی ریاست جدید قوه قضاییه حضرت آیت الله رئیسی را برخواسته از بطن قوه قضائیه دانست و گفت: از روزی که آیت الله رئیسی در مقام ریاست قوه قضاییه قرار گرفته به صورت شبانه روزی و شجاعانه در حال مبارزه با فساد است.

 ماموستا قادری خاطر نشان کرد: آیت الله رئیسی در تحکیم انقلاب و انسداد منافذ نفوذی دشمن گام به گام قدم برداشته است و اقدام این بزرگوار برای نظام افتخار، برای مردم مایه دلگرمی و امید و برای دشمنان مایه رعب و وحشت است.

 امام جمعه پاوه ادامه داد: استان کرمانشاه استانی است که در آن مذاهب و قبایل مختلف در کنار هم با همدلی زندگی می کنند لذا خدمت صادقانه در چنین استانی بسیار حائز اهمیت است و کسانی که در این راستا موفق عمل کرده اند و به خاطر این شرایط حاکم بر استان باید بیشتر از سایر استانها مورد تقدیر قرار گیرند.

ارسال نظرات