خبرهای داغ:
با حضور سبز پوشان سپاه گرگان برگزارشد:

آئین غبارروبی آستان امام زاده عبدالله گرگان

آستان امام زاده عبدالله گرگان با حضور سبز پوشان سپاه این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس غبار روبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۸۶۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ مراسم عطر افشانی آستان امام زاده عبدالله گرگان با حضور سبز پوشان سپاه ناحیه گرگان در سومین روز از هفته دفاع مقدس برگزارشد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده سپاه شهرستان گرگان گفت: انقلاب اسلامی ما برگرفته ازحرکت و قیام حضرت سیدالشهداست.
وی درادامه افزود:در عرصه‌های مختلف انقلاب هرگاه تاسی کردیم به خون پاک شهیدان به موفقیت‌های زیادی رسیدیم، اما در مقابل هرگاه غفلت ورزیدیم و خون شهیدان را نادیده گرفتیم دچار لغزش وخسران شدیم.
فرمانده سپاه گرگان همچنین بیان کرد:امروز اگر در امنیت و آرامش خاطر قرار داریم به خاطر ایثارگری‌ها و رشادت‌ها و خون‌های پاکی است که نهال این انقلاب را آبیاری کرده است.
فخرالدین اذعان کرد:عده‌ای امروز به دنبال حذف نام شهیدان هستند و از معابر و کوچه‌های به بهانه‌های واهی نام شهید را حذف کرده اند.
وی در ادامه گفت:خون شهیدان پایمال نخواهد شد، زیرا این وعده الهی است.
فرمانده سپاه گرگان تصریح کرد:امروز عده‌ای به آرمان‌های خود پشت کرده اند، دنیا طلب شده اند وبرای رفع مشکلات این کشور دست به دامن کشور‌های غربی واز جمله امریکا شده اند در حالیکه رزمندگان ما در دفاع مقدس ثابت کردند که اگر ایستادگی کنیم ولو امکانات هم نداشته باشیم خداوند نصرت الهی خود را شامل حالمان خواهد کرد.
سرهنگ فخرالدین در پایان با بیان اینکه راه حل مشکلات کشور در سایه توجه به فرمایشات امام خامنه‌ای است ابراز داشت:هرگاه گوش به فرمایشات امامین انقلاب دادیم پیروزی از آن ما بود و هرگاه از آن سرپیچی کردیم دچار خسران شدیم.
عکس: خبرنگار افتخاری بسیج محمد زنگوئی
عکس: خبرنگار افتخاری بسیج محمد زنگوئی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار