خبرهای داغ:
ذوالنور:

اقتصاد ‌ایران به افرادی همچون شهید طهرانی‌مقدم نیاز دارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آقازاده‌ها و حقوق‌های نجومی، گفت: اقتصاد ‌ایران به افرادی همچون شهید طهرانی‌مقدم نیاز دارد.
کد خبر: ۹۱۷۸۷۲۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهید اکبر غلامپور، با بیان اینکه مردم ما لایق بهترین‌ها هستند، اظهار داشت: قم و مردم قم نقشی مهمی در دفاع مقدس و پس‌ازآن دوران داشتند که این نیز نشانگر علاقه مردم قم به انقلاب است.

وی نیاز قم به خدمات خوب و مطلوب را جدی برشمرد و افزود: فضا‌های تفریحی و ورزشی نیاز جدی قم بوده و علاوه بر آن ارائه خدمات موردنیاز مردم برای مقابله با مشکلات زیستی دارای اهمیت بالایی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا نقش ویژه‌ای در ماندگاری انقلاب ایفا کردند، ادامه داد: رویش‌های انقلاب توانستند پرچم کشور را بر قله‌های بین‌المللی بالا ببرند و جایگاه قم در سطوح مختلف ورزشی و علمی افتخارآمیز است.

وی با بیان اینکه باید زمینه رشد جوانان را در قم فراهم کنیم، گفت: ما باید بتوانیم استفاده از اوقات فراغت جوانان را در شکل‌های مختلف فراهم کنیم تا درگیر مسائل و مشکلات آسیب‌های اجتماعی نباشیم و فراهم‌سازی زمینه‌های شکوفایی جوانان و غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها نوعی پاسداری خون شهداست.

ذوالنور روحیه شهادت و ایثارگری را موجب پیشرفت کشور در زمینه‌های علمی و فناوری دانست و اضافه کرد: چرا ما در حوزه دفاعی، نانو، سلول‌های بنیادی، ماهواره دیگر علوم پیشرفت چشمگیری کردیم، اما در حوزه اقتصادی این‌گونه نیستیم؟ اگر فرهنگ ایثار و شهادت در هر حوزه‌ای وارد نشود آن حوزه در کشور ما پیشرفت نمی‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آقازاده‌ها و حقوق‌های نجومی، عنوان کرد: اگر در حوزه اقتصادی نیز افرادی، چون شهید طهرانی مقدم به شکل جهادی حضور پیدا کنند، اقتصاد کشور ما نیز پیشرفتی مثل پیشرفت موشکی را خواهد داشت، باید مکتب جهاد و شهادت برای جوانان تبیین شود تا انقلاب در ریل اصلی خود پیشرفت کند.
ارسال نظرات